Bij ons op de badkamer zitten een aantal zwarte strepen op de witte badkamertegels (lijkt alsof iemand met een potlood een streep heeft gezet). Het zijn geen krassen maar je krijgt ze niet weg met een sopje. Ik denk dat ze met poetsen ofzo er opgekomen zijn. Direct na het plaatsen van de badkamer zag ik er ook een paar maar toen had de tegelzetter een soort gum waarmee hij ze weg kreeg. Weet iemand hoe zo een gum heet of heeft iemand andere tips?
Mijn man is tegelzetter en heeft echt een soort "gum" ervoor. Waarschijnlijk ben je met iets van metaal over de tegels gegaan en die streep zit dan in het glazuur. Hij heeft een nieuwe gum in zijn werkbus liggen en morgen kijkt hij even hoe het precies heet. Waarschijnlijk kan je dit zo ergens op internet bestellen of bij een Bouwmaat/tegelhandel kopen. Ik kom er morgen even op terug !!
Ik weet zeker dat je het met zo'n sponsje van de action wegkrijgt! Zijn grijs, zitten er zo'n 5 of 6 in verpakking en liggen bij de schoonmaakartikelen. Krijg je echt alles mee weg, is ook een soort 'gum' .
Ik heb ook van die strepen (komt door de wisser met droog maken) maar gaan echt niet weg met de grijze action wonder sponzen. Ik lees even mee voor die gum.
Ik ook, hier zitten er ook een aantal op de muur. Ze gaan inderdaad niet weg met die action sponsjes.
Klopt hebben wij ook. En hier de krijg ik ook de strepen doe de wisser achter heeft gelaten voor het droog maken weg.
Is inderdaad een sanitair gum en is daar ook te krijgen. Ik heb even foto gemaakt hoop dat die hem niet draait.