Duizelig. Hoofdpijn.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yoga fanaatje 1987, 18 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoga fanaatje 1987

Yoga fanaatje 1987 Actief lid

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Hoi dames. Wie herkent dit? Ben nu 5 weken zwanger bijna. Heb vooral als ik slecht geslapen heb (zl van 20 maanden was aan het spoken. En wordt sowieso elke nacht 1x wakker) dat ik last heb van duizeligheid soms. Beetje hoofdpijn soms En hartkloppingen.

2. Paz

Paz Niet meer actief

De eerste weken dat ik zwanger was (zelfs voor de test al) was ik continue duizelig, gek werd ik ervan! Niks hielp, alle tips om het te verminderen haalden niks uit.
    Uiteindelijk is het voor het grootste gedeelte overgegaan, af en toe nog van die duizelige momenten.
    Hoofdpijn vaak daarna.. ook herkenbaar!
    Hartkloppingen heb ik vooral in het begin gehad, maar ook als ik niet zwanger ben heb ik daar last van dus in dat opzicht ben ik niet zo een goede meter daarin ;)

Als het je angstig of onzeker maakt kun je altijd even de huisarts bellen! Hij of zij kan altijd t bloed even nakijken voor de zekerheid :)

3. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Duizelig ben ik niet. Wel telkens een zeer zeurderige hoofdpijn.

4. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Hier ook elke dag een zeurende hoofdpijn.

5. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Ja heel herkenbaar.. sinds deze week, ( zit in week 7) heel vaak duizelig en de hele dag door licht in me hoofd.
    Hoort gewoon bij de zwangerschap en je kan er weinig aan doen, behalve goed je rust houden.

6. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik ben vooral s morgens duizelig, ik moest iets steviger gaan ontbijten. Kan zijn dat je bloeddruk wat laag is, dat is meestal tot een week of 20 het geval.
    Ik slaap erg vast, maar heb de laatste tijd ook vaak hoofdpijn, misschien door het weer of je hormonen

7. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Heb zelf een lagere bloeddruk. Wanneer ik slecht slaap heb ik ook meer last van duizelingen. Het kan goed samen hangen. Bloeddruk kan iets aangepast zijn door de zwangerschap, kun je laten controleren als je je zorgen maakt.
    Hoofdpijn kan ook een symptoom zijn of door het weer (nogal een omschakeling de laatste dagen). Goed drinken kan nooit geen kwaad.

8. Bronwater

Bronwater Lid

23 apr 2017
    27
    2
    3
    Vrouw
    Klinkt als zwangerschap kwaaltjes. Inderdaad voldoende proberen te slapen. Eet meteen goed in ochtend. Bloeddruk kan iets laag zijn wat helemaal niet erg is. Kan je duizelig van worden. Belangrijk om veder dag ook goed te eten en veel drinken! Zeker nu met warme weer. Wat zoutigs wil soms ook helpen. Plus je bent net zwanger dus je lijf moet wennen.

9. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Had ik ook in het begin. Moest ook vaak even stoppen en hoofd tussen de benen want anders viel ik flauw.

Blijf eten!!!! Is soms lastig omdat je geen honger hebt of je denkt geen honger te hebben. Ik had altijd wat snoepjes en wat crackers bij me.

10. Yoga fanaatje 1987

Yoga fanaatje 1987 Actief lid

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Genoeg slapen is helaas geen optie. Kleine van 20 maanden wordt 1 tot 3 X wakker per nacht. Meestal 1x. En is tussen 05.00 en 06.00 weer wakker. We gaan wel nu een verduisterend rol gordijn kopen. Kijken of hij daardoor langer slaapt.

Duizeligheid en hoofd pijn zijn gelukkig weg. Nu bijna 6 weken zwanger. Denk dat het te maken had dat mijn lichaam moest wennen.

11. Smoothie123

Smoothie123 Actief lid

7 apr 2016
    222
    67
    28
    Hoofdpijn klinkt hier ook heeel bekend. Heb er zeker 3 weken last van gehad toen ik net zwanger was. Heb toen af en toe wel eens een paracetamolletje gepakt.

12. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Hier ook veel hoofdpijn. Duizelig word ik als ik erg moe ben en te lang door ga. Ik merk dat ik op tijd rust moet nemen, dan gaat het wel. Hopelijk gaat het snel over bij je!

13. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    Hier precies zo! Erg duizellig ook en zwart voor mijn ogen als ik opsta. En heb ook heel veel hartkloppingen. Hoofdpijn valt mee, soms wat lichte hoofdpijn. Gelukkig dat de duizelligheid over is!

14. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Same here, sinds 2 dagen erg licht in mijn hoofd en beetje duizelig bij opstaan...ook al een dag of 3 last van oorsuizen (alleen in de avond), hoor mijn hart nonzen in mijn oor....

Deel Deze Pagina