Zoals de titel al verteld gaat mijn vraag over de zwangerschap verschijnselen na de bevruchting en voor de innesteling. ik lees verschillende dingen. De een zegt. Je maakt pas hcg aan na de innesteling dus voor die tijd kan je niks merken. de ander zegt dat je lichaam wel kan reageren op het feit dat je ei is bevrucht. Ikzelf heb al een zoontje en bij mijn vorige zwangerschap heb ik niks gemerkt. ik heb toen sowieso op erg moe in het begin, een innestelingsbloeding en een weekje weeeig na geen verschijnselen gehad, maar nu heb ik na 4dpo last van kleine puistje, heb ik hoofdpijn en ben ik duizelig en misselijk. Vandaag 8dpo wat roze afscheiding (Hopelijk een geslaagde innesteling) Zijn er meer meiden die hier mee te maken hebben gehad?
@Ingie1985 geen idee hoe en wat precies. Zelf vind ik na innesteling logisch klinken. Maar dit is het onderdeel voor nod lijsten. Je kunt je vraag beter stellen in het "zwanger worden" onderdeel
We hebben het topic verplaatst naar 'eerste symptomen'. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Bij deze zwangerschap heb ik mijn innesteling wel gevoeld denk ik (felle steek in mijn buik, en de dag erna zeurende rugpijn) hierna kreeg ik steeds meer 'symptomen' (creamy afscheiding, buikpijn, moe, koud) De dag na mijn eisprong was ik wel ineens misselijk,maar dit kan nog niet van zwangerschap zijn geweest. Denk dat de klachten na een eisprong komen door verhoging van het progesteron. Pas na de innesteling wordt hcg aangemaakt en kun je symptomen door zwangerschap krijgen.
Ik heb eigenlijk altijd dezelfde verschijnselen tussen eisprong en nod. Iets zere borsten, steekjes in Mn baarmoeder. Alleen dit keer na nod misselijk geworden.
Voor de innesteling geloof ik niet in kwaaltjes die op bevruchting kunnen wijzen. Ik kreeg mijn embryo pas 6 dagen na de bevruchting terug
Ik had zowel bij deze als bij mijn vorige zwangerschap een soort naar gevoel bij mijn blaas, als een blaasontsteking maar dan veel minder erg. Het begint na mijn eisprong en duurt een kleine 2 weken.
Hi dames, Sinds een aantal maanden zijn we bezig voor ons eerste kindje. Dus er komt veel op je af en je weet niet precies wat je moet voelen, en je probeert, hoe moeilijk het ook is er rustig onder te blijven. Vorige cyclus was een van 24 dagen, en het was een heftige. We hebben deze maand ovulatietesten gebruikt, omdat ik er niewsgierig naar was. Ook gebruik ik een app, de ovu test en de app liepen gelijk. Dus vanaf vandaag zou ik ongesteld moeten worden 5 dagen na mijn ei, stond ik op met een zeurderig gevoel laag in mijn buik, tegen de avond kreeg ik opeens heftige krampendie ongeveer 5 minuten aanhielden en daarna was alles weg. Sinds vorige week af en toe een zeurend/ menstruatieachtig gevoel. En sinds vandaag duidelijk dat menstruatieachtige gevoel aanwezig met (sorry voor de omschrijving) witte dikkere afscheiding. Soms voel ik het zo naar beneden komen. De afgelopen week momenten gehad dat ik gewoon mijn ogen niet meer of nauwelijks open kon houden. Omdat ik had gelezen dat ik vanaf vandaag kon testen heb ik dat, vanmiddag ( niet het ideaalste tijdstip) dus gedaan en was een omo witte test. Ben echt op een punt dat ik graag duidelijkheid wil en naar opzoek ben. Maar heeft geen zin. Ik vraag me af of ik nu er vanuit moet gaan dat ik niet zwanger ben door de test van vandaag of dat ik nog een paar dagen moet afwachtten en dan ( mocht het uitblijven) nog eens test?
Hoi, ik zou als je aan het einde van deze week nog niet ongesteld bent nog even een test doen. Misschien was het wel te vroeg? Ik vind zelf dat de clearblue testen wel een betrouwbaar resultaat geven als je wat vroeger test. Veel succes, hopelijk is het raak!