Ja ik. Ik kocht vorige keer een CB vlak voor de winkels dichtgingen en testte hiermee duidelijker dan met de test 's morgens. Avondmens
Ja hoor, ik deed 'm aan het einde vd middag, ligt positief. Volgende ochtend weer gedaan, was toen wel duidelijker.
Bij mij zijn de avondtesten altijd veel duidelijker. Maar ik heb ook geen echte ochtendurine omdat ik 's nachts ook een paar keer plas...
Na je nod maakt het niet uit wanneer je test. indien je zwanger bent zal ie gedurende de dag positief zijn
Ik heb 17 dagen geleden een positieve ovulatietest gehad. En afgelopen zaterdag heb ik twee x donker bruine afscheiding gehad, wat zondag weer verdwenen was. Ik ben onregelmatig ongesteld. Maar omdat de twee weken na de ovulatie nu om zijn dacht misschien eens een testje doen. We zouden zo blij zijn!! zo welkom...
Ik heb net nog een testje gewaagd na gister 2 knaltesten.. En ja hoor deze knalde ook gewoon. Dus moet kunnen als je voorbij je nod bent. Spannend hoor, ik hoop het voor je!
gefeliciteerd!!! ik hoop ook dat we een positieve test mogen bekijken. 4 maanden terug ons eerste kindje verloren... zou zo mooi zijn..
Ik test juist middag avond beter dan ochtend gewoon na het plassen even uurtje niks drinken en dan plassen succes