Gisteravond had ik af en toe harde buiken toen ik op mijn zij in bed lag. Ik word vaak benauwd van harde buiken. Maar nu voelde ik me heel naar, het leek alsof mijn hart heel snel klopte. Ik voelde aan mijn pols en het leek wel alsof mijn hart 200 keer per minuut klopte. Na ongeveer 30 seconden werd mijn hartslag ineens weer rustig, echt de helft minder snel dan daarvoor. Dat bleef verder zo. Maar ik vond het echt raar. Ik voel me nu (de volgende ochtend) gewoon prima en ik heb net mijn eigen bloeddruk gemeten en dat is ook gewoon goed, zoals altijd. Als ik ga Googlen zie ik dat het 'normaal' kan zijn als je zo'n snelle hartslag hebt met dit termijn van de zwangerschap, maar ook berichten dat ik het moet laten nakijken. Ik heb dus geen idee hoe serieus ik dit moet nemen. Wat denken jullie? (Nu 35,3 dagen zwanger)
Hier ook hartkloppingen gehad, icm paniekaanvallen en gewoon echt teveel hooi op de vork (in mijn geval meer in m'n hoofd dan fysiek). Dus misschien in die hoek zoeken? En bij twijfel bellen uiteraard. ♥️
Dank ke Dank je wel voor je reactie. Voor zover ik weet had / heb ik geen paniekaanvallen. Voelde me eigenlijk heel rustig. Of zijn er ook paniekaanvallen waarbij je je heel rustig voelt en alleen via de hartslag te merken is?