Zwangerschapskwalen verschillen per dag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gully, 21 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gully

gully Lid

14 feb 2007
    36
    14
    8
    Vrouw
    Testanalist
    Den Haag
    Hi meiden, ik ben vandaag 9 weken en 1 dag zwanger. Wat ik heb opgemerkt is dat mijn zwangerschapskwalen per dag verschillen in heftigheid. Gisteren was ik bijvoorbeeld niet zo misselijk maar vandaag ben ik kotsmisselijk en ontzettend moe. Soms ben ik in de ochtend misselijk en soms in de avond. Soms ben ik een dagje fit en de andere dag krijg je mij niet uit bed door vermoeidheid. Heeft het wellicht met mijn leeftijd te maken? Ik ben ook niet de jongste ik ben 43 jaar en deze zwangerschap is tot stand gekomen door IVF. Zijn er zwangere dames die dit herkennen?

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.269
    5.870
    113
    Vrouw
    Dit zijn hele normale verschijnselen en niets om je zorgen over te maken. Lijkt me ook niets met je leeftijd of door IVF te maken te hebben. Ik was 41 toen ik zwanger was en niet met IVF en bij mij wisselde klachten ook per dag. Al dit soort symptomen kunnen in heftigheid wisselen. Zo kan je je ook zo een dag prima voelen. Het zegt verder niets over de zwangerschap oid.

3. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Heel normaal hoor.

Ik ben ruim 11 weken zwanger en het gaat al weken zo. Ik denk dat het niet met je leeftijd te maken heeft. Ik kan ‘‘s ochtends denken ‘wat een goeie dag’ en een paar uur later hang ik kokkend boven de wc.

Deel Deze Pagina