Zwangerschapskwalen bij 4/5 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yasmine, 3 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmine

Yasmine Actief lid

14 jul 2006
    252
    0
    0
    Ik ben nu nog maar 4 weken bij 5 zwanger. Maar ik voel niet echt veel. heb geen pijnlijke borsten, voel me niet echt misselijk.
    Ik vroeg me af wat jullie allemaal voelden rond deze tijd?

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik had in de eerste weken vooral last van gevoelige borsten en moeheid. Maar het wel of niet hebben van zwangerschapsverschijnselen wisselt heel erg per persoon.

3. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Ik ben nu 7 weken zwanger en voel zo goed als niets..ja een beetje gevoelige tepels, wat meer moe en een wat opgezette buik, maargoed tis dat ik weet dat ik zwanger ben anders was het me wellicht niet eens opgevallen... en ik krijg er ook de ZENUWEN van.. net of er niets zit!

x

4. sammmie

sammmie Actief lid

6 sep 2006
    154
    0
    0
    Toen ik 4 a 5 weken zwanger was voelde ik ook helemaal niets! Dat veranderde bij 6 a 7 weken, tot nu! Misselijk, kokhalsaanvallen, megaaa moe en heel de dag zo'n weeig gevoel in je buik. De moeheid is nu wel ietsje minder, maar de rest nog aanwezig! Ik hoop echt voor je dat het zo blijft zoals je je nu voelt, maar het zegt nog niks (in mijn geval dan...) Succes!

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ben even ver als jij, ik heb voornamelijk een lichte menstruatie-achtige pijn. Slaap heel veel, heb een beetje gevoeligere borsten maar verder ook niet misselijk ofzo. Schijnt pas echt los te barsten allemaal bij 6 of 7 weken.

6. Cis

Cis Actief lid

12 jun 2006
    274
    0
    0
    Ik wist toen nog niet eens dat ik zwanger was, dus zal vast niet veel gevoeld hebben. Hooguit wat vermoeidheid.
    Met 6 weken voor t eerst overgegeven en toen ging er een lampje branden.
    Daarna veel misselijk geweest, echt super-doodmoe, af&toe menstruatiepijn en wat aften.
    Succes met je zwangerschap, en de eerste onzekere periode!

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ben vandaag 5 weken zwanger. Ik heb erg weinig kwaaltjes. Gevoelige borsten, (echt vasthouden als ik de trap op ren) zeker 3 keer per dag een mega dip en wat lichte menstruatiepijn. So far so good zullen we maar zeggen!

8. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Geniet ervan!

Ik weet dat ik met 4/5 weken ook hier op het forum zat te 'klagen' dat ik niks voelde.

Ik heb het geweten!

Vanaf 6 weken tot nu vreselijk misselijk, kokhalsend de dag doorkomen, volle maag, dan weer een lege maag qua gevoel!

Maar ik snap je, ik wilde ook graag een teken van?!

9. Miguel

Miguel Lid

30 okt 2006
    87
    0
    0
    Emmen
    Fijn toch als je geen last hebt van kwaaltjes. Toen ik zwanger was van de 1e had ik 9 maanden nergens last van. Voelde me beter dan ik me ooit gevoeld had. Maar bij de 2e was het het tegenovergestelde. Toen kreeg ik alle bekende zwangerschapskwaaltjes. En vanaf week 30 kon ik al niet meer werken ivm ischias. Dat was geen pretje. Dus als je nergens last van hebt, geniet ervan!

Liefs Maria
    mv Miguel (2jr) en Rafael (7wk, 1d)

10. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Weet net dat ik zwanger ben, maar heb zeker al kwaaltjes...

Pijnlijke borsten, misselijkheid 's ochtends en heel soms 's avonds, buikpijn die lijkt op menstruatiepijn maar dan minder pijnlijk, het is meer een beetje een zwaar gevoel in je buik.
    Voor de rest rond 19.30 al erg moe en ook tijdens het werk veel moeten gapen pfff.... Dus ik zit er al helemaal in om het maar ff zo te zeggen! Maaar voel me wel zwanger! :D

11. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Bij de vorige zwangerschap die in een miskraam eindigde, had ik werkelijk ieder kwaaltje uit het boek. Het enige waaraan ik deze keer merkte dat ik weer zwanger was, was, heel maf, vreselijke jeuk onder mn oksels... (En ja, die worden regelmatig gewassen :) )
    Het wel of niet kwaaltjes hebben aan het begin van je zwangerschap zegt dus echt helemaal niets! Ennehh... ook jij zal je portie nog wel krijgen hoor, maak je maar geen zorgen! ;)

12. jeanney3

jeanney3 Niet meer actief

Ben ook 5 weken zwanger en heb af en toe last van misselijkheid, pijnlijke borsten en moeheid. Last van krampgevoel in mijn buik. Buik heel erg gevoelig. Mijn derde kind. Als ik vergelijk met mijn eerdere zwangerschappen is dit niks. Maar tja. Kan nog wel komen. Ben net zwanger.

13. Yasmine

Yasmine Actief lid

14 jul 2006
    252
    0
    0
    Ik heb alleen af en toe menstuatiepijn, en dat is het. Ik dacht dat ik erg misselijk zou worden pijnlijk borsten zou hebben, dat hoor toch bij zwanger zijn :) Dat hoeft dus niet, maar ik zoek toch bevestiging...
    Ik denk dat ik pas echt kan genieten als ik bij de 1e echo mijn kleine beebie zie en het hartje zie kloppen :oops: Kan niet wachten wat duurt het toch lang.

14. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Ik heb nu een week last van gevoelige borsten, maar dat is verder helemaal niet erg. Als ik een bh aan heb voel ik het niet eens. Waar ik wel best wat last van heb is mijn rug. Zo maar af en toe (2 keer op een dag) heb ik onwijze rugpijn. Vannacht ook weer. Dat duurt dus een minuut of 10 en dan trekt het weer weg. Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ik moeilijk naar de wc kan?

Liefs Steffie

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Zo zie je maar...een zwangerschap bestaat voornamelijk uit wachten.... ;)
    Eerst wachten tot je uberhaupt zwanger bent....dan wachten op de echo (bevestiging).....en dan weer heel lang wachten op de bevalling.... :)

Maar geniet ondertussen wel van je zwangerschap he meis? :)

16. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    eerste zwangerschap geen kwalen gehad , teminste de eerste 5 mnd niet

2de zwangerschap eerste weken misselijk

3de zwangerschap alles wat je maar kan opnoemen ;)

zo zie je elke zwangerschap kan verschillend zijn

is niet perse een pré dat je misselijk of pijnlijke borsten "moet "hebben :)

17. mariska272790

3 nov 2006
    27
    0
    0
    verpleegkundige
    zoetermeer
    ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger, heb alleen een beetje gevoelige borsten,verder ook niks.

18. mariska272790

3 nov 2006
    27
    0
    0
    verpleegkundige
    zoetermeer
    ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger, ik heb een beetje gevoelige borsten,maar verder ook niks.
    maar idd, hoop ik ook wat te gaan voelen.

19. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Ik ben nu ook 5 weken bijna 6 en heb nu alleen gevoelige borsten en de enen keer wel moe en dan weer niet. Gelukkig niet misselijk. Wel vaak boertjes laten en humeur wisselingen. Wel pijn scheuten in mijn rug.Bij mijn andere 2 zwangerschappen heb ik ook niet zoveel klackten gehad. Maar hopenlijk blijf ik een beetje klachten houden zodat ik een beetje weet dat ik zwanger ben. Heb hiervoor een mk gehad en dus nog steeds bang dat het verkeerd kan gaan.

20. Hester

Hester Niet meer actief

Tot 6 weken merkte ik helemaal niets, daarna veel misselijk en overgeven, maar verder merk ik niets

Deel Deze Pagina