Zwangerschapscursus almere

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MCR, 7 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MCR

MCR Actief lid

26 sep 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik ben op zoek naar een leuke zwangerschapscursus in Almere. Heeft iemand tips voor mij?

Alvast bedankt.

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik kan je de 'zwangerschapsyoga en geboorte voorbereiding' van cherries people aanbevelen. super tips, altijd persoonlijke tips, tijd voor grapjes, hele lieve dames!!
    is in poort. ikzelf woon daar niet, maar zou er zelfs voor naar Amsterdam rijden!
    je mag me pb'en als je intresse hebt. hun site is nog niet helemaal af!

3. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Ik lees mee ;)

5. Esther1

Esther1 Lid

9 jul 2014
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik ga de cursus "zwangerschapseducatie" volgen in Almere. Van de zorggroep almere gaat dit uit. Ik heb gehoord dat deze cursus erg leuk moet zijn!

6. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik persoonlijk vond juist de zorggroep niets.. dat lijkt op een praatgroep terwijl je op een cursus bent om iets te leren. sowiso niet erg positief over de zorggroep..

7. Esther1

Esther1 Lid

9 jul 2014
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Oh dat zou balen zijn... :(
    Ik heb me nu al ingeschreven dus ga een poging wagen. Het lijkt me ook erg leuk om zwangere vrouwen te ontmoeten en bij elkaar te komen (via in dit geval een cursus dan).

8. MCR

MCR Actief lid

26 sep 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik heb mij uiteindelijk ingeschreven voor de cursus samen bevallen. Zij zitten in heel Nederland en ik ga hem in Naarden volgen.

Ik ben trouwens ook niet zo een fan van de zorggroep. Die van cherries people zag er ook goed uit, maar was volgens mij op een dag dat ik niet kon en volgens mij ook niet samen met je partner.

Deel Deze Pagina