Wij gaan volgend maand een paar weekjes nog samen op vakantie, dus voor de zekerheid net mijn bikini aangepast. Duidelijk geen goed plan, want alles puilt eruit (een soort combi van een walvis en een rollade). Als ik rond kijk zie ik alleen maar badpakken en van die broekjes met hempjes erboven. Schijnbaar moet je je buik bedekken als je zwanger bent en dat is nu net niet wat ik wil. Mijn buik is mooi en ik wil hem showen ! Om een lang verhaal, kort te maken, waar ik kan een zwangerschapsbikini scoren tegen betaalbare prijs?
Anders gewoon een bikini in een maatje groter? Ik doe al heel mijn zwangerschap met mn normale bikini's. Broekjes passen allemaal nog gewoon, alleen in de topjes heb ik steeds minder keuze in ivm groeiende boezem.
Ik heb gisteren een tankini besteld en die kwam vandaag binnen. Helaas geen succes, bovenkant paste goed, aan de onderkant veeeeel te kort terwijl het een zwangerschapsmodel is. Mijn buik puilt er nu al heel raar onderuit. Als mijn buik nog 2 weken groeit is ie al te klein :x Zonde van het geld! Als ik een groter topje wil kan dat niet, want het moet dus ook als set terug naar de winkel en het broekje wordt dan veel te groot. Ik zou inderdaad als ik jou was,gewoon een los topje en broekje bij elkaar zoeken in de winkel in de maten die jij past.
Ik heb dus het zelfde alleen ik merk als je op internet of in winkels gaat kijken dat ze je buik gaan verbergen dat is juist wat ik niet wil die wil ik juist showen . maar ik slaag er gewoon niet in pffff
Dat is juist wat ik niet wil zo Tankini wat dat verberg je buik dat is juist wat ik wil showen en wil een gewone bikibni dragen alleen blijkbaar moet je buik verbergen als je zwanger bent pfff geen zin in
Bij c&a heb je mix and match, kun je boven en onderdruk lis van elkaar bestellen. Misschien zit daar wat bij?
Je kunt idd toch gewoon een losse top bestellen? Ik doe net als Zara ook al heel mijn zwangerschap met een gewone bikini en kan ivm een grotere boezem dan heupen sowieso nooit buiten het mix&match concept..
Ik ben online bij de hennes gaan shoppen, normale bikini met los topje, gewoon maatje groot besteld (en anders weer retour naar de winkel )
Ik ben bij prenatal geweest, daar kun je tenminste passen Veel keuze uit leuke kleurtjes hebben ze niet, maar ik heb er nu wel ééntje die goed past.
Ik heb ze gewoon bij de Hennes en M online gekocht. Kan je top en broekje apart kopen. Zaten prima en heb mooi mijn buikje kunnen showen op de Dominicaanse rep met 22 wkn. Wel op letten dat je niet met je buik in de volle Zon gaat liggen. Schijnt niet zo fijn voor je baby te Zijn. Alvast fijne vakantie!
He Bibi, ik was ook op zoek. Kijk hier eens Positie zwemkleding | mooie positie badmode op Zwemkleding.nl! Best veel keuze
Ook wij vertrekken volgende week nog lekker even naar de zon en heb net geshopt voor een bikini. Ik heb bij de H&M inderdaad zelf ge mixed en matched....helaas niet geslaagd omdat ik de kleuren niet zo denderend vond, maar met alles een maatje groter past het bij mij prima. Dan maar verplicht shoppen op curaçao had ik bedacht