Hallo, 5 februari kreeg ik mijn menstruatie na 1 dag overtijd te zijn. Dit weekend had ik normaal mijn eisprong dus vruchtbare periode. Vanmiddag voelde ik een "plopje" in mijn buik en verloor even bloed. Na een uur ging ik terug naar het toilet om te controleren en het was gestopt. Dus deed ik een zwangerschapstest en binnen 2 minuten kreeg ik duidelijk positief. Morgenochtend heb ik een afspraak om bloed te prikken. Maar herkent iemand dit? Vind het eigenaardig dat ik in deze periode van cyclus een positieve test heb en al zeker zo duidelijk. Dankuwel!
Hoe is het nu met t bloedverlies?edit zie dat je dit al zegt.. Je bent zwanger, dat is duidelijk. Was je menstruatie een duidelijke? Want met deze test kan dat geen menstruatie zijn geweest. Het plopje icm bloedverlies is denk ik echt even afwachten..
Naar mijn mening was mijn vorige menstruatie minder dan ik gewoon ben. Ja vind ook wel dat deze test heel duidelijk is. En dat dit niet echt klopt met mijn menstruatie. Dankuwel!
Bloedverlies is gestopt,duurde een halfuurtje. Nog wel wat afscheiding met wat bruin in. Maar volgens huisarts moet ik me geen zorgen maken. Nu wacht ik op mijn bloedresultaten.
Spannend!!! Zou over paar dagen nog n keer laten prikken Je weet adhv je testen dat je hcg in je bloed hebt Als je afgelopen menstruatie geen menstruatie was, zou je nu al wel bijna 6 weken zijn?