Zwanger

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door , 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hallo allemaal,
    Ik ben zwanger al een daggie overtijd! hihi Ik heb geen relatie met de vader meer, maar heb nu sinds 2 maanden een nieuwe liefde! Het contact met de vader is minimaal woont ook een uur of 2 bij me vandaan. Nu kwam toevallig het onderwerp over de bevalling bij mijn ouders thuis aan de orde en mijn vriend liet doorschemeren dat hij wel bij de bevalling wilde zijn...nu had ik dat zelf niet verwacht en stond ik best verbaasd, maar vond het ook weer ontzettend lief...:) Toch twijfel ik eraan...
    wat zouden jullie doen? Thnx voor de reacties
    xxx
     
  2. als je hem echt deel witl laten uitmaken van de baby's leven, als een vader, zou ik hem er bijlaten!
     
  3. Niet meer actief

    Ja dat is wel de bedoeling, weet niet als vader, want ik weet niet hoe de echte vader in beeld ga zijn...Die zegt dat ie er wilt zijn, maar is er tot nu toe ook nog niet geweest, daarom is het een beetje dubbel...
    Maar ik wil wel ontzettend graag verder met mijn huidige vriend, het gaat ook super goed tussen ons, hij is geweldig en wil hem er wel zoveel mogelijk bij betrekken, maar voor mij is het ook allemaal een beetje een vreemde situatie hihi
     
  4. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Missme: een vader is iemand die voor het kindje zorgt en er is als het nodig is....dat hoeft dus niet persé de verwekker te zijn. Als je vriend er graag bij wil zijn en het kindje als het zijne wil gaan opvoeden geef hem dan die kans!
     
  5. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben het eens met LastMinuteMama!
     
  6. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Je geeft aan dat je er zelf aan twijfeld.. Stel je zelf de vraag waarom je twijfeld en doe dan wat jou het beste en prettigste lijkt.

    succes met de bevalling :D:D
     
  7. Niet meer actief

    Ja jullie hebben ook gewoon gelijk!
    De reden dat ik twijfelde was omdat het nog zo pril is...een maand of 3. Maar ik weet wel dat het goed zit! Dus ik denk dat ik dit wel met hem wil delen:) Maar toch is het een beetje een vreemde situatie hihi
    Bedankt voor jullie advies!
     
  8. SyrianBeauty

    SyrianBeauty Fanatiek lid

    28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik zou het gewoon doen, als je je daar goed bij voelt.
     

Deel Deze Pagina