Alles onder controle Butterfly? Heel erg veel succes voor zo en geniet vooral van het bijzonder moment! Spannend !
Redelijk Ils, ik probeer rustig te blijven maar de zenuwen gieren door mijn lichaam. Heb ook onrustig geslapen.. Hoop zo dat alles in orde is en we niet weer voor de gek worden gehouden.
Ik hoop het ook enorm voor jullie. Dan krijg je ook weer wat vertrouwen terug in je lichaam. Heel veel succes..
ButterflyNova dikke knuffel meid!! Ik denk aan je en zal mijn duimen laten draaien! Hopelijk kun je straks goed nieuws delen 👶🏼
Succes B!!! Komt goed! Hier stom...ben gaan googlen op bloedverlies in een cyclus. Ik denk dat t mk gerelateerd is, maar ik zie de meest erge dingen voorbij komen ...blegh! T is in ieder geval niet normaal. Ovulatiebloeding heb ik ook op gekeken, maar zie nauwelijks iets op de ovulatietesten van de action. Afgelopen dagen iets van een streepje, maar niet giga dikke streep. Daarnaast heb ik al 2x bloed/bruin gehad na de sex. Zou t daarmee te maken hebben? Is t van de mk? M'n bm wel ok? Ik maak me zorgen... Gelukkig niet teveel, maar toch.... Vrijdag weten we meer....
Ja, precies. Dit las ik inderdaad ook op internet. Gelukkig is het nu niet meer de hele dag, alleen is zo'n misselijkheid-aanval wel erger dan voorheen. Maar goed, ik heb liever even een heftige aanval dan de hele dag zo misselijk. Nu kan ik toch wat meer in een dag doen. Ik heb bijna 4 weken binnen gezeten, vanwege mijn misselijkheid en toen ook nog eens de ziekte van mijn dochtertje. Belony, ik voel me altijd zo machteloos als mijn dochtertje ziek is. Je kunt niks doen. Gelukkig is het weer voorbij en is ze weer lekker haarzelf. ButterflyNova, heel veel succes en plezier vandaag! Ik snap dat de zenuwen door je lijf gieren. Ik heb hetzelfde nu ook vanwege morgen. Ik duim dat je een echo mag of het hartje mag luisteren. Dat is toch wel geruststellend! Spannend! Lindaatje22, hé, wat vervelend allemaal. Zo vermoeiend, die onzekerheden allemaal. Het internet kan je echt gek maken. Ik wil ook altijd dingen weten en ga dan ook op het internet zitten lezen. Vaak is dit niet goed, want inderdaad; je leest de meest nare dingen. Laat het maar snel vrijdag zijn!
Hoi allemaal, Ik had gister een nieuwe topic geopend, maar had deze over het hoofd gezien! Vinden jullie het goed als ik hier mee kom kletsen? Ik heb wat berichten terug gelezen, maar was teveel om alles te lezen. Ik zal wat over mezelf vertellen... Ik ben een moeder van een heerlijk mannetje van 16 maanden. In november zwanger geraakt van de tweede, maar bij een pretecho met 16 weken bleek het hartje te zijn gestopt. 9 maart "bevallen" en daarna nog gecurreteerd omdat de placenta niet meekwam. Eerste eisprong en menstruatie heb ik achter de rug, dus we willen er weer voor gaan! Heel dubbel gevoel want aan de ene kant is het verdriet nog erg groot, maar aan de andere kant wil ik ook verder. Helaas zit het hcg hormoon nog in m'n lichaam en blijf ik positief testen op ovulatietesten. Gelukkig kan ik m'n eisprong goed voelen, dus doen we het gewoon zonder testen. Het lijkt me fijn om met jullie hier te kletsen en jullie ervaringen / verhalen te lezen!
Carina wat een verdrietig verhaal. Bij 16 weken verwacht je dat toch niet meer? Kan me heel goed voorstellen dat het verdriet nog erg groot is. Welkom hier in ieder geval. Ik hoop dat je hier wat steun kunt vinden. Het is een erg fijne club.
Welkom carina, wat ontzettend heftig zeg. Wat belony al zegt, dat verwacht je met die termijn niet meer. Iemand al iets gehoord van butterflynova?
Carina01, welkom! Wat een heftig verhaal. Wat ontzettend verdrietig. Ik kan me voorstellen dat het verdriet nog erg groot is, maar dat jullie ook wel verder willen. Dat vind ik ook wel erg dapper! Zoals de dames hierboven ook al zeggen is het echt een shock. Dit verwacht je met deze termijn gewoon niet meer. Zo zie je maar, er kan altijd van alles fout gaat. Veel sterkte en succes! *knuffel*
Dank je wel dames! We hadden het ook totaal niet zien aankomen. Met 13,5 week had ik nog een goede echo. Ik wil wel zeggen dat het echt heel weinig voorkomt! Wil jullie absoluut geen angst aanpraten. De gynaecoloog vertelde me dat hij dit nauwelijks mee had gemaakt!
En en en Butterfly? Hoe is het gegaan? Ik hoop dat alles goed zit daarbinnen ! Agh wat verdrietig Carina. Wat spijtig dat je dit hebt meegemaakt. Tuurlijk mag je hier meekletsen. Hebben ze enig idee waarom het hartje gestopt is? Kan me voorstellen dat het dubbel is. Hopelijk heb je snel weer een gezonde zwangerschap. Al zullen die eerste weken wel weer heel erg angstig zijn. Vreselijk!
Hoi allemaal, even een korte reactie van mij (die altijd weer lang wordt) Carina welkom. Wat een hartverscheurend verhaald meid. Tacita wat een prachtige echo, gefeliciteerd meid. (ik moest wel huilen toen ik hem zag, wat had ik die ook graag gezien) Jasmijn, gecondoleerd met het verlies van je oma. B, meid ik hoop dat alles goed is want ik vind het te stil. Kom op met dat goede nieuws. Hier, ik heb het moeilijk vandaag. De nieuwe kamer is af en staat leeg. We hebben onze dochter gevraagd of ze op haar oude kamer wil blijven slapen of dat ze wil verhuizen naar de nieuwe kamer die veel groter is. Nou dat zag ze wel zitten! Ze is al druk kleuren aan het uitzoeken voor de muren. Dat maakt het verdrietige gevoel mbt die kamer gelukkig stukken minder. Ik ben zo trots op mezelf, de laatste keer hardlopen was afgelopen jaar zomer. Vorige week heb ik het weer opgepakt en heb gisteren weer ruim 3 km aaneengesloten gerend. Eind van de week maar eens de 5 proberen. (als ik weer normaal kan lopen )
Heb even gespiekt bij de posts van B en ze heeft in een ander clubje laten weten dat de echo vandaag goed was. Super blij voor haar!
Haha ja sorry dames, zit nu lekker op mijn kont in de zon en heb even rust om een update te geven. We zagen een prachtig druk kindje dat zich maar moeilijk liet opmeten. Er werd zelfs even gezwaaid. We hebben ook even naar het hartje mogen luisteren. Heel bijzonder! Ben zo blij