ooo ik zie dat ze daar uitverkocht zijn tijdelijk maasr als je het een leuk idee vind hier verkopen ze ze ook KERSTBAL - De leukste KERSTBAL met FOTO en TEKST vind je zeker bij YourSurprise.nl! En dat haal je makkelijk! het is 1 dag levertijd! zie dat je de 17de je eerst echo hebt wat spannend!
mvn: Zoals je misschien al weet gaan wij het ook met kerst vertellen Hier maken we online een kerstkaart voor de opa en oma met de echofoto er in en dit gedichtje op de andere kant: Lieve opa en oma, Met papa en mama vind ik het heel fijn toch het lijkt mij leuk om met een vriendje te zijn.. Daarom wilde ik jullie laten weten, dat papa en mama mijn wens niet zijn vergeten. Met het blote oog is er nog niets te zien, over een paar weekjes wel misschien.. Nu nog lekker warm in mama's buik maar in juli komt mijn broertje of zusje eruit! Hebben jullie de echo al bekeken? broertje of zusje, tot over 28 weken! liefs Declan
Wij hebben het natuulijk al verteld hihi maar een paar jaar terug hadden ze babyblauwe en babyroze kerstballen en kleine blauwe en roze mutsjes Echt lief! En desnoods de kesrtballen inpakken en dan geven onder het mom van we hebben nog iets speciaals voor de jullie eigen kerstboom
bedankt dames Haha mvn: ik jank ook continu om niets overigens nog steeds elke x als ik het gedichtje na lees en denk aan de eventuele reacties
Ik zou voor alle opa's en oma's een babykadootje onder de boom leggen. Een i love opa speentje of oma is lief rompertje ofzo.
Je kan ook na het diner, bij de koffie, van die chocolaatjes serveren met roze en blauwe muisjes erop. Kijken hoe lang het duurt voor ze het door hebben @Frummel: helemaal geweldig dat gedicht!
Een kadootje onder de boom, een toost tijdens de maaltijd, een shirt of soort button voor een eerder kindje dat grote zus/broer wordt.
een shirtje van een eerder kindje is idd erg leuk wij hebben het verteld dmv een buikband met eigen tekst opdruk was ook super leuk! iedereen zat verbaasd te kijken en ze moesten 2 x nadenken om het door te laten dringen hahah! maar tis super leuk om t zo te vertellen!!