Misschien een domme vraag, maar kan op Internet geen duidelijkheid vinden. Op de ene site staat ja en op de andere, nee. Week hiervoor ongesteld geweest, wou nieuwe pil bestellen maar omdat we net bij een nieuwe huisarts zitten, moest ik eerst wachten tot het dossier was over gestuurd en daarna naar de huisarts zelf voor een nieuw recept voordat ik kon bestellen, maar nu hebben we seks gehad, zonder condoom en zonder de pil .. alleen is hij niet in mij klaar gekomen. Kun je nou wel of niet zwanger raken van voorvocht?
Nee het kan niet! Als je man of vriend daarvoor geen zaadlozing heeft gehad en niet naar de wc is geweest is het haast onmogelijk. Voorvocht dient als soort schoonmaak van de urinebuis waar straks ook het sperma doorheen moet. Die ph waarde is dusdanig krachtig dat de zaadcellen het niet zouden overleven. Daarvoor dient voorvocht en natuurlijk als een soort glijmiddel. Ik begrijp je angst heb zelf ook in die situatie gezeten waardoor ik dit dus op ben gaan zoeken.
Het ligt eraan wanneer je stopt.. Als je ruim ervoor eruit gaat zal het wel goed gaan. Maar als het op het randje is, dan is het echt niet 100%zeker dat het goed gaat. Niet elke man trekt echt optijd terug bij coitus interruptus
Ja dat kan zeker wel! Mijn zus is zwanger geraakt van voorvocht. Hoe het kan geen idee maar het is écht zo!
het kan inderdaad zeker! zitten al levende zaadcellen in. niet veel, maar ze zitten er in. Dus er is een kansje dat je dan zwanger raakt.
Uhhhh,dat kan zeker wel! Ik ben het levende bewijs!! Ik heb precies dezelfde vraag hier ook al eens gesteld afgelopen september. Iedereen riep heel hard "nee,als er geen eerdere zaadlozing is geweest". En ik was dus wel zwanger geraakt hierdoor! Helaas werd het een mk.
Nou,dat weet ik wel zeker! Niet voor het zingen de kerk uit maar echt gevreeën en 10min voor de daad condoom toeval??
Dat was de eerste maand meteen zonder pil. Met de ha overlegd omdat ik tussentijdse bloedingen had. Mijn cyclus was net zoals alle andere keren schijnbaar meteen regelmatig. Het was echt schrikken en ruzie gehad met mijn man. Toen we er voor wilde gaan en aan het idee gewend waren kreeg ik met 5,5 weken een mk. Daarna hebben we het op het beloop gelaten en was meteen de maand erna weer zwanger.
Ik ben nu ook zwanger van enkel voorvocht en dan ook nog eens door sex ruim voor eisprong. Dus rara hoe kan het, maar het kan zeker.
Ja precies,ik vond het ook maar raar maar wij zijn gewoon erg vruchtbaar...en eigenlijk wisten we dat ook wel Ben nu voor de 5de keer zwanger en allemaal binnen 1 of 2 maanden tijd. Verloskundige moet ook altijd met ons lachen. Vrienden van ons waren daar voor uitleg over eisprong en toen riep ze nog tussen neus en lippen door "die 2,hij hoeft maar naar d'r te kijken!!" Hahaha
Zwanger raken van voorvocht kan niet. Er zitten geen zaadcellen in, het dient alleen als glijmiddel. Wat wel mogelijk is, is als je twee keer achter elkaar seks hebt en de man in de tussentijd niet geplast heeft.
Prima!!! Ik had maar 1x sex die avond met mijn man. 20min zonder condoom gevreeën en daarna op het gemak de condoom omgedaan. En ik was toen toch echt zwanger!! (En nee,mijn man heeft niet eerst zijn handjes gebruikt!) Ik heb toen deze zelfde vraag ook hier gesteld en me suf gezocht op Google en op de meeste site's (niet alle) stond dat het inderdaad alleen mogelijk is als de man al eens was klaargekomen en als er geen toiletbezoekjes tussendoor waren geweest. Het is zeldzaam maar het kan dus écht wel!'