Zwanger of toch niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door natasja87, 6 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natasja87

natasja87 Nieuw lid

6 aug 2008
    4
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zit met een paar vraagjes, maar de belangrijkste is toch wel of ik zwanger zou kunnen zijn. Het zit namenlijk zo:

2 maanden geleden heb ik onveilige sex gehad. Mijn man is niet in mij klaargekomen, maar er is wel voorvocht vrijgekomen (voor het zingen de kerk uit). 2 weken later ben ik wel ongesteld geworden.
    Een hele tijd niets aan de hand tot 3 weken geleden. Ik moest weer ongesteld worden, maar dit keer heb ik 1,5 dag heel licht gevloeid.
    Toen begon ook kwaaltjes te komen. Gevoelige borsten, zeer pijnlijke tepels, opgezette buik en 3 dagen na deze kwaaltjes kwam er ook misselijkheid bij. Zodra ik opstond moest ik spontaan weer gaan liggen omdat ik zo misselijk werd. Gek genoeg zijn de meeste kwaaltjes nu weg, alleen ben ik af en toe nog misselijk en heb af en toe nog last van zeer pijnlijke tepels. Ook zit er meer gebergte (om het zo even te zeggen) rond mijn tepels.

Nu is mijn vraag dus ofdat ik toch zwanger zou kunnen zijn. Bij mijn eerste kindje ben ik ook zwanger geworden van voorvocht. Ik heb 2 weken geleden een test gedaan maar deze was negatief. Misschien even wachten tot de volgende ongesteldheid moet doorkomen?

Ik heb ook enorm veel last van witvlies

De reden dat ik nu heel erg twijfel is eigenlijk omdat de meeste kwaaltjes weg zijn.
    Ik heb vandaag wat rose bloedverlies gehad, niet veel echt alleen met afvegen (sorry voor mijn woorden ;) ) met veel slijm en ook een keertje een beetje bruinig slijm/bloed.

Ik hoop snel op reacties want ik wordt gek van onzekerheid.

Liefs Natasja

2. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Ik denk, dat het enige wat je kan doen, is wachten en dan nog eens testen. Dan zou je HCG toch hoger moeten zijn. Pas dan zul je het zeker weten. Of misschien een onregelmatige menstruatie?

3. natasja87

natasja87 Nieuw lid

6 aug 2008
    4
    0
    0
    Hoihoi,

Ik heb altijd heel regelmatig mijn :evil: gekregen, kon er de klok op zetten. Ik wacht morgen even af of het lichte bloedverlies stopt ofdat het toch doorgaat. ZOdra ik iets weet zal ik het posten.

Groetjes Natasja

4. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    ja, ben benieuwd.
    Ik snap soms ook niks van mijn lichaam :(

5. natasja87

natasja87 Nieuw lid

6 aug 2008
    4
    0
    0
    Ben jij ook bezig met een 2de?

6. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Ja, sinds deze maand ook heel bewust. Na Maud hebben we geen voorbehoedsmiddel gebruikt. Na 10 mnd werd ik ongi. Maar ik was erg onregelmatig ongi (35-95 dagen), en hoop dat het nu wat beter gaat...hoop op een cyclus van 37 dagen....

Ben nu aan het letten op t cervixslijm enzo...maar volgens mij heb ik dan al 5x m'n ei gehad, bij wijze van spreken. Vanaf volgende menstruatie maar weer temperaturen...

Wanneer ga je weer testen?

7. natasja87

natasja87 Nieuw lid

6 aug 2008
    4
    0
    0
    Vandaag is het lichtelijk bloeden doorgezet denk toch dat de :evil: door zijn gekomen :( . Maarjah volgende maand hopenlijk beter. Als het bloeden nu weer stopt na vandaag dan weet ik het echt niet meer. Wordt zo gek af en toe van me lichaam :( Ik houd je op de hoogte en jij mij hopenlijk ook ;)

Deel Deze Pagina