Zwanger na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lientje, 19 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Vroege miskraam?

  1. Een keer

  2. Meerdere keren opeenvolgend

  3. Gelukkig nog nooit!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik heb voor mijn dochter op 17 januari 2004 een miskraam gehad, vruchtje is in de 6e week gestopt met groeien en ik was 9 weken ver! Toen in maart gelijk weer zwanger van mijn dochter en nu weer zwanger en ik hoop dat deze ook blijft zitten, want ook ik ben de eerste weken niet gerust hoor!!!
     
  2. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

    weet je wat ik het ergste vond aan mijn miskraam?

    Ik kreeg pas te horen dat het harjte niet meer klopt op het moment dat ik een miskraam kreeg.

    Ik had qat bloedverlies en ben naar het ziekenhuis gegaan voor een echo. Alles zag er goed uit. Na een week weer geweest want had nog steeds bloedverlies. Weer niets bijzonders.

    2 dagen later had ik egre buikpijn en we zijn als een speer naar het ziekenuis gegaan en ze zeiden dat ik een miskraam krijg binnen nu en morgen.

    Ze zeinden dat als de miskraam komt dat je dan een vruchtje ziet en veel meer bloed. Bij mij werd het minder en zag geen vruchtje.

    Na een week was alles over en ging voor controle. Ik dacht datze misschien een vergisssing hadden gemaakt van ik heb geen vruchtje gezien.

    We hebben een echo gemaakt en er was geen vruchtje meer te zien.
     
  3. Lesleyw

    Lesleyw Actief lid

    20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Ik heb ook een miskraam gehad eind december. Het was al gestopt met 6 weken en pas met bijna 13 weken kwamen we erachter via de echo, dit terwijl ik dus wel hartstikke zwanger was. Ik had zelfs al een klein buikje enzo, omdat mijn baarmoeder wel bleef doorgroeien. Zoals je ziet nu weer zwanger en ik ben hartstikke nerveus dat het nu weer niet goed is. Dat beeld van die eerste echo blijft toch in m'n hoofd zitten, maar ja ik mag volgende week en als alles goed is zijn we de eerste 8 weken alweer door.

    Grt,

    Lesley
     
  4. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wel goed om te zien dat een aantal van jullie ook alweer zwanger zijn. Dan zie je toch dat het ook wel goed kan gaan.
     
  5. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja Lin, dat is goed dat je dat neer gezet hebt, dat geeft echt weer een beetje hoop. ;)
    Liefs, mussie
     
  6. Melanie

    Melanie Lid

    9 feb 2006
    45
    0
    0
    Ik heb met de kerst een miskraam gehad. Ben daarna direct weer zwanger geworden en het gaat deze keer gelukkig wel goed.

    Ik heb me vooral ook in het begin veel zorgen gemaakt, maar dat wordt nu gelukkig steeds minder.

    Ik hoop voor jou dat deze zwangerschap goed zal gaan en dat je er van kunt gaan genieten.

    Liefs Melanie
     
  7. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik hoop het ook. Probeer me wel rustig te houden en niet teveel eraan te denken (dat het mis kan gaan) en dat scheelt best veel. Nog een weekje en dan mag ik voor mijn eerste echo. Kan bijna niet wachten!
     
  8. artep

    artep Lid

    18 feb 2006
    24
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb vorig jaar november een miskraam gehad. Ook ik had met ruim 7 weken een echo gehad en alles was goed maar helaas, een week later is het hartje gestopt met kloppen en met bijna 10 weken kreeg ik de miskraam. Ik ben nu weer zwanegr en alles is nog goed maar ik kan mij jouw angsten heel goed voorstellen, is ook niet erg zolang ze maar niet alles gaan overheersen want stress is natuurlijk helemaal niet goed. Een beetje angst blijft toch wel en ik zal blij zijn als ik de baby ga voelen! Als je twijfels hebt gewoon meteen je verloskundige bellen voor een echo of hartje luisteren, dan krijg je weer een goed gevoel. Dat heb ik ook gedaan, eerst met 8 weken een echo gehad en toen met 9 weken voelde ik mij zo onzeker dat ik de vk belde en zij zei kom morgen maar langs. het was heel fijn dat ik niet hoefde te wachten tot 12 weken!!
    Ik wens je heel veel sterkte en ik duim voor je...
     
  9. Lesleyw

    Lesleyw Actief lid

    20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Hoi Lin,

    Spannend hoor volgende week je eerste echo. Ik heb hem deze vrijdag, en ik ben echt nerveus. Het liefst zou ik hem willen overslaan. Klinkt misschien heel raar, maar meer omdat ik bang bent om weer hetzelfde te zien. Ik probeer wel positief te denken maar heb het er toch best wel moeilijk mee. Jij alvast succes volgende week. Ik zal voor je duimen dat het goed gaat!!!!

    Grt,

    Lesley
     
  10. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga ook voor jullie duimen dat alles goed is meiden!
    En wij zijn druk aan het "klussen"gegaan, dus ook maar een duimpje voor mezelf draaien ;)
    Liefs, mussie
     
  11. Lesleyw

    Lesleyw Actief lid

    20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Helaas heb ik toch slecht nieuws. Vanmorgen eindelijk voor de echo blijkt dat het hartje sinds gisteren niet meer klopt. Ik ben er best wel kapot van al gaat het relatief gezien nog vrij goed met me. Ik moet wel zeggen dat mijn geloof om een keer een normale zwangerschap te krijgen echt sterk gedaald is. Ik vind het nu erg moeilijk om er nog in te geloven...... Misschien komt dat nog. Nu maar eerst de miskraam afwachten.......

    Grt,

    Lesley
     
  12. Vickytxt

    Vickytxt Lid

    13 apr 2006
    7
    0
    0
    Heel veel sterkte toegewenst...

    liefs,

    Vicky
     
  13. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Lesleyw,
    heel erg veel sterkte meis!
    Liefs, mussie
     
  14. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    heel veel sterkte!
     
  15. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh, Lesley, wat erg!!! Heel veel sterkte!
     
  16. butterfly1983

    butterfly1983 Actief lid

    29 mrt 2006
    359
    0
    0
    Jeetje Lesley wat erg..... :cry:
    Heel veel sterkte meiss...

    Veel liefs Daan
     
  17. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ik heb op29 maart een miskraam gehad en ben nu weer zwanger!
     
  18. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dat is snel! Een miskraam is heel vervelend, maar als je al zo snel weer zwanger bent helpt dat toch wel een beetje denk ik?
     
  19. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Lin,

    Ik heb drie miskramen gehad:
    - oktober 2005 - missed abortion (met circa 6 weken gestopt met groeien)
    - februari 2006 - vroege miskraam (5,5 weken)
    - direct daarna weer zwanger en helaas weer een vroege miskraam (ook weer 5,5 weken).

    Ik ga héééééél hard voor je duimen dat alles voorspoedig verloopt en dat je beebje lekker blijft zitten tot ie 'af' is ;)

    @LesleyW: wat een naar nieuws meis :(
    Heel veel sterkte de komende tijd!

    Liefs, Wendy
     

Deel Deze Pagina