@Y: schema lijkt me helemaal niets mis mee hoor! En idd even naar de dienstdoende apotheek om daar spray te halen. Die is altijd wel op voorraad
Y30, Ik heb een doos 5cc spuitjes gekocht en spoel zijn neus uit met home made zoutoplossing. Je zal idd altijd zien dat je het nodig hebt als de winkels dicht zijn.. Hopelijk is hij wat opgeknapt! Mirri, Voor een jongen vind ik het helemaal prima dat hij lang is en waarschijnlijk ook lang zal worden. Voor een meisje heb ik een iets bescheidener exemplaar in mijn hoofd. Zelf altijd lang geweest en uiteindelijk meet ik 1.93 Vind het inmiddels eerder een pluspunt dan een nadeel, maar echt heel leuk was het niet.. klein maar dapper is goed!! Hier, een echte meneertje-kwakkel. was hij net weer een week of drie opgeknapt zitten we weer met een dubbele oorontsteking. Koorts liep vrijdag op tot 41gr dus mochten we weer aan de AB. Gisteren onder de uitslag van de amoxi dus weeeer naar die knudde apotheek voor een andere kuur. 'Never a dull moment' met die gast Verder *rappapa* gaan wij voor een tweede kindje.. (Zij het met licht knikkende knietjes..)
Ja best wel, temeer omdat we dit zojuist hebben besloten en ik meteen ook maar rond ei zit. Niet dat ik de illusie heb dat ik ditmaal wel snel zwanger raak (gemiddeld een jaar) en blijf, maar toch...
RM, Hoe gaat het met Caitlyun zo zonder de med's? Spannend zeg! Madelein, Welkom en gefeliciteerd! Heb je je eerste echo inmiddels gehad? Spannend dekt de lading niet.. doodeng vind ik die eerste periode. Hopelijk mag je snel goed nieuws komen posten. Dreamz, Goede berichten van de gyn! We gaan er gewoon vanuit dat het goed komt en dat je placenta braaf luistert! (Ik zit ook gewoon vreemd in elkaar. Letterlijk welteverstaan )
@Alf: spannend! En toch hoop ik dan voor je dat je in de groep vrouwen valt bij wie het de tweede keer allemaal snel en als vanzelf gaat... Caitlyn lijkt goed te gaan. Hier en daar wel onrustig, maar er komen ook tandjes door, (alhoewel die er erg hun gemak van nemen om eens door te gaan komen ). Maar dat zijn wel momenten dat ik denk: zou ze nu toch even een roffel hebben, die dan wel snel en vanzelf weer weg is, maar dus toch wel echt een ritmestoornis is. Maar goed, nog 3 weken tot aan de holter en dan een week later weten we dat. Met d'r koppie is niks mis iig: hield gisteren het kattenluikje open voor de kat en zei: mah mah mah mah! Bijna verontwaardigd toen de kat niet begreep dat ie erdoor moest.... En vanochtend stond ze heel professioneel op de afstandsbediening te drukken. Kleine slimmerik doet alles na.... (oppassen geblazen nu dus ook, maar de trots voert de bovenhand )
Hi meiden, na even pauze ben ik nu weer proberen online te gaan. Ga veel terug lezen zodat ik geen onnozele vragen stel. Knap hoe het jullie toch allemaal lukt om te reageren!!! Ik vind het lastig tijd te vinden met de kinderen thuis tijdens zomervakantie, werken na 6 weken al, niet doorslapen en schilders in het huis voelde ik lichtelijk overspannen worden... Last minute ook nog nr italie gegaan wat ik doodeng vond met n 8 weken oude baby mr was heerlijk en nu weer opgeladen! Rijk is inmiddels 12 weken, superzoet en lief en langzaam begint hij iets door te slapen, was het zeker niet meer gewend en met de vermoeidheid van de fluxus al met al best pittig. Het is n dot van n baby die alleen huilt wanneer te moe om in te slapen of erge honger, nu school behonnen is en virusjes weer actief ook hier inmiddels 1e zware verkoudheid, heel zielig. Ga snel teruglezen mr Alf wat leuk en spannend!!! Liefs vr iedereen,
@Puckje: gebeurd heel wat in jouw leven Stoer hoor naar buitenland met zo'n kleintje! Wij gaan over twee weken naar spanje, Julian is al bijna 7 maanden maar vindt het toch nog een hele onderneming en ook wel spannend. Toch een beetje beelden voor me van mijn kleine mannetje die de hele vlucht huilt en alle mede passagiers irriteert
Haha, Y30, als iemand het recht heeft om lekker het hele vliegtuig te irriteren, dan is het jullie mannetje wel dat zo geknokt heeft om er te komen .
Y30, ik had zoiets ook nooit gedaan met m'n eerste & tweede en twijfelde enorm maar mijn vriend zei: blije ouders, blije baby dus op hoop van zegen gegaan maar spannend was het zeker! Heerlijk dat jullie ook gaan. Gaat vast goed in het vliegtuig, iets te zuigen geven bij start en landing en het is zo voorbij - enne je ziet die mensen nooit meer, dus zou me zeker niet druk maken.
Puckje, leuk dat je weer langskomt. Begrijp dat je het te druk hebt voor zp. Maar italie is mooier Fijn dat Rijk het zo goed doet.
Alf, wat een spannende beslissing. Succes Met ons meisje gaat alles goed. Ik vind dat het zo ontzettend hard gaat! Als ik denk hoe mini ze was en wat een stevige dame het nu is. Van de week zijn de eerste tandjes doorgekomen, twee tegelijk. Ze heeft er gelukkig nauwelijks last van. Wij gaan over twee weken voor het eerst op vakantie, naar het tweede vaderland van eva. Lekker in een hotel aan zee en mijn schoonouders hebben we uitgenodigd om met ons vakantie te komen vieren. Schoonouders, zus en broer zijn inmiddels op kraamvisite, nou ja kraamvakantie, geweest, dus vonden we dat we de jaarlijkse vakantie bij de schoonfamilie wel kunnen overslaan dit jaar.
Ja, we nemen flesje mee, ik had het al van meer mensen gehoord. Enne m.b.t. je ziet die mensen nooit meer, i.d.d. een helpende gedachte, zal 'm in mijn achterhoofd houden!
Sorry Mirri, het was niet onaardig bedoeld hoor, nu ik m'n berichtje zo teruglees komt dat geen tijd hebben voor ZP mr wel vr italie niet zo leuk over.... Ik bedoelde meer dat ik het gevoel heb dat de afgelopen maanden als n soort roes voorbij zijn gegaan. Elke keer wilde ik reageren mr dan kwam er weer wat tussen. Oprechte sorry dus! Vandaag is m'n mannetje alweer 3 maanden, wat een mijlpaal! Ik vind het gaan werken nog steeds vreselijk, in tegenstelling tot de bij de eerste 2 toen ik het wel lekker vond om weer buiten te zijn. Nu kan ik er geen genoeg van krijgen om bij hem te zijn. Fijne vakantie alvast Meleka!
Haha, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor Puckje. Ik vond het echt niet onaardig overkomen en geef je groot gelijk. Zeker met n groot gezin moet je prioriteiten stellen en geniet3n van je mannetje. De maanden vliegen om Meleka, fijne vakantie alvast