He jakkes zeg Die houding van de arts: daar zou ik ook niet zoveel mee kunnen. Dat eeuwige nederlandse "het zal heus wel meevallen", daar kan ik echt van gillen inmiddels. Maar goed: goed om het in de gaten te houden en idd maar weer een oefening in assertiviteit Hier goed nieuws: heb voor Caitlyn ook nog maar even sleepzz junior gehaald: een siroop met kamille, valeriaan en passiebloem, die rustgevend moet werken. En sinds we daar mee gestart zijn, gaat ze ineens beter slapen. Vannacht zelfs 18.45-0.45-7.15!!!! Ze was mogelijk al wel eerder wakker, maar lag gewoon te spelen in bed, toen ik 'r ging halen! Nou, dat is dus echt nog nooit gebeurd! (ik ging met het hart in m'n keel naar d'r kamertje, want was gewoon bang dat ze een tachycardie lag te hebben, omdat zo al zo lang sliep en alles nog stil was.... ). Zijn inmiddels ook gestart met gecontroleerd laten huilen om zelf in slaap te leren vallen. Was van plan het op de zachtere manier van Stephanie Lampe te doen, met een overgang van in slaap wiegen bij mij naar zelfstandig, maar de dame besloot ineens, (voor start met sleepzz nog) dat ze elke keer als ik 'r slapend weg legde, maar lekker wakker ging worden weer. Niet handig, en met Thirza in huis gewoon niet haalbaar om 'r bij mij te laten slapen. Mixed feelings dus, maar ze valt nu wel zelf in slaap. Heeft de ene keer langer nodig dan de andere keer. Vanochtend was een ramp, maar toen kwam er uiteindelijk een poepluier. Heel handig, not Maar nu vanavond ben ik na 2 minuutjes even terug geweest en vervolgens na 5 minuten terug was niet meer nodig: toen sliep ze al. Ben vandaag gewoon een totaal ander mens, na zon nacht en uitslapen tot 7 uur
@meleka: Gelukkig alleen draagster maar toch wel heftig nieuws. Kan me je zorgen over vermoeidheidsklachten wel voorstellen, en denk net als jij dat de arts daar wel heel makkelijk over heen stapte. Maar goed je bent inderdaad goed geoefend is assertief zijn en daar zal je kleine meid vast de vruchten van plukken. Verder is het nooit te laat voor complimentjes @RM: wat fijn dat het steeds beter gaat, en heerlijk dat je zo'n mooie lange nacht hebt kunnen pakken. Hier:Julian heeft gister voor het eerst een hapje gehad (worteltjes) en hij vond het lekker! Was echt leuk. Minder leuk is dat zijn sprongetje nu al 3 weken duurt en ik het ge-emmer rond naar bed gaan best zat ben. Gelukkig is hij verder een zonnetje dus mama vergeeft hem alles meteen weer.
Leuk he eerste hapjes Y30, zijn hier alweer toe aan de eerste stapjes Hoop dat Julian al wat beter slaapt Meleka, fijn dat er nu duidelijkheid is, zou er homeopatisch iets aan dr lage hb te doen zijn ? DREAMZ al op de helft zag ik, yes, steeds verder Elpie, van harte gefeliciteerd, mooie naam
Mirri, Eerste stapjes.. wat worden ze groot dan he... Ik vind dat toch wel een ietsiepietsie lastig Hier, Jelle zit los.. Twee ween terug had ie -zgn- nog een ontwikkelingsachterstand omdat hij het verdomd om te rollen, tijgeren of zelf mar op zijn buik te spelen
Mirri waarschijnlijk niet. Ben op mijn zoektocht nog niet zoiets tegengekomen. Ze is wel gezond, maar haar rode bloedcellen zijn wel afwijkend. Te klein. Alf, dat mannetje houdt van verrassingen Die volgt gewoon zijn eigen padje.
RM, Fijn dat je iets rustgevends hebt gevonden, klinkt homeopatisch, is er nog steeds wat meer rust ? Haha, laat ze kletsen op t CB Alf, hij trekt zn eigen plan ;P Hoe voel je je Dreamz ? 20 wkn echo al gehad ?
@dreamz: Alvast veel plezier voor dinsdag, ik duim mee voor een super echo! @Elpie: Hoe is het nu met je, voel je je al wat beter? En heerlijk aan het genieten van Leve?
Mooie naam L.eve Elpie. Ik had t de eerste week veel te druk met genieten van het kleine wondertje zodat ik niet meer op ZP kwam ;P Dreamz nog 2 nachtjes, ik duim mee voor n mooie echo. Hier komt weer n tandje door, helaas zere billetjes van de zure poep maar badje vind ze heerlijk savonds en daarna vet in de zalf lekker naast dr knuffels in bed ;D Hoe gaat t met Julian Y30 ?
Het gaat goed met Julian, hij heeft heel lichtjes waterpokken gehad, maar zonder noemenswaardige klachten. Verder is hij nog steeds ons vrolijke mannetje, hij is druk met "kletsen" en rollen bezig. Van rug op buik lukt, terug nog niet, dus iedere keer moet papa of mama komen helpen De hapjes gaan ook goed, en hij heeft al 4 nachtjes doorgeslapen! Hopelijk vannacht ook weer. Ik geniet nog steeds volop!!
Fijn dat het zo mild was de waterpokken, hij kan t maar gehad hebben toch Heerst t in je omgeving ? Geinig he dat rollen en dat hij je aandacht weet te trekken als ie terug wil rollen maar t niet lukt sooo cute. Dreamz nog 1 nachtje ! Elpie, hoe gaat t verse mamma ;D Hier n druk dametje, ze kan lopen en is daar de hele dag druk mee en spelen natuurlijk en slapen tussendoor...heerlijk om te zien <3
Jaaa, morgen eindelijk weer bij ons meisje kijken! Ik heb vandaag de reguliere controle gehad bij de VK en ik loop iets voor volgens haar. Mijn BM is een stuk groter dan zou moeten. Gelijk een suikertest gehad, maar die was keurig. Dus ben erg benieuwd hoe groot onze kleine meid is. Ik weet in ieder geval wel dat haar beentjes het doen
*breekt even in* @Dreamz3: jij ook succes met de echo! Hallo meiden,ik heb vandaag ook een echo. Als de echo goed is zou ik het leuk vinden om hier ook mee te babbelen. Tot nu toe heb ik het nog niet aangedurft om me hier aan te melden. Ik wil eerst de bevestiging hebben dat het goed zit. *breekt weer uit*
Fijn dat ze ze flink trappelt Dreamz, goed teken ;D hoe was de echo ? heeft ze nog gezwaaid ? Zou fijn zijn dat je hier mee kan praten Hoop, ik hoop nog steeds dat er n klein kansje is
Mirri, echo van vanmiddag was goed, meisje is helemaal in orde. Alleen 1 probleempje, de placenta ligt aan de voorkant en een stukje voor de uitgang. Het is te hopen dat hij nog omhoog getrokken wordt, anders zal ik niet via de natuurlijke weg bevallen Hopen dat het nog omhoog trekt..