Vind ik leuk Maar serieus hangen hemdjes en shirtjes voor 2,-- en sokjes voor 50 cent per setje van 2 Ik heb ook voor volgende zomer vast wat algemene dingen meegenomen! Effen kleuren komen altijd van pas en als je ze dan in enen moet kopen betaal je je scheel!
Oke leuk Effe een ander vraagje, vanaf wanneer voelde jij die kleine? Heb het idee dat ik wat begin te voelen. Borrelen, maar dan anders.
Met 18 weken dacht ik het, met 19 wist ik het zeker en met 20 zag ik vanaf de buitenkant zelfs beweging. Kan dus heel goed jullie meisje zijn!!! Fijn he?.. *zucht* Geniet!!
Oke dan denk ik dat ik haar begin te voelen. Af en toe een plopje en alsof er iets verschuift van binnen
Haha, hier ff de rem erop idd, ze heeft te veel om aan te trekken Foto dat ze met popje knuffelt, ik doe t zo vaakbij haar en zij nu bij de pop cute
@dreamz: Lekker genieten van alle plopjes en golfjes! Ik kreeg er ín het begin iedere keer een enorme glimlach van op mijn gezicht, wat ik niet door had, tot mensen er naar gingen vragen. Zal het woord binnenpretje daar vandaan komen.
Y30, ik denk het wel hihi. Ik vind het maar een bijzondere gewaarwording. Vooral omdat het zo ongelofelijk is dat dit nu echt gebeurt en er gewoon een klein meisje in mijn buik groeit, zo onwerkelijk!
Even een vraagje: We zijn al een tijdje bezig om de nacht voeding te verkleinen om hem op een gegeven moment te kunnen laten vallen. Nu wil manlief hier vanavond mee beginnen (niet wekken voor flesje, en dan zien hoe laat hij uit zichzelf komt.) Ik twijfel over de timing aangezien Julian sinds gister weer in de hangerige bui voor een sprongetje zit, en dus toch al meer moeite heeft met slapen, door alle nieuwe dingen. Manlief denkt juist dat hij nu toch al rommelig is, dus dan beter nu de verandering door voeren, straks alles in 1 keer klaar. Wat denken jullie?
Ik doe aan de zelfde tactiek als jouw man. Zitten nu op drie flessen en fles Sap/thee en extra fruit door het warme weer
Oww Dreamz wat heerlijk die plopjes!! Wordt alleen maar fijner en mooier!! Dat mis ik nou gewoon in mn buik Alf op welke tijdstippen geef jij nu nog de fles en hoeveel en wat eet jelle ongeveer? Moet over naar 3 flessen maar zit nog een beetje te bedenken hoe en wanneer ik dan bijvoorbeeld iets meer eten ga geven. Wil fles 'sochtends liefst houden ivm hectiek (ik breng Quinn om 7 uur al naar gastouder). Y30, ik kan je moeilijk adviseren, ben meestal een enorme twijfelkont daarin... :-S
Ja dat herken ik, die logistiek hebben we hier ook (gastouder) Hij heeft nu vakantie en met het warme weer erbij dacht ik dat het handig was om die veranderingen te combineren. Ik merk dat hij ook behoefte heeft aan water tussendoor dus die vierde fles vervangen voor andere vloeistof met wat fruit -wat hij errug graag lust- was geen probleem. Hij krijgt nu: 8.00 fles 210/7 10.00 fruit 12.00 fles 180/6 slaapt 16.00 fruit met 1/2 liga verkruimeld + fles 140cc met water/thee/diksap 18.00 groente/aardappel oid ca 125 gram 20.00 fles 210/7 tussendoor de hele dag wat water uit een tuitbeker, extra vocht en meteen oefenen Ik ben sinds een paar dagen over op Pepti en dat voedt minder. Hij kreeg 3x 180/6 maar had daar wat te weinig aan. Met 8 maaden met een boterham on 12.00 uur starten, en dan haal ik die liga bij zijn fruit er weer af Jelle geeft zichzelf trouwens de fles de laatste weken. Dus geef ik hem zijn fles bij de gastouder pas, dat kon nooit omdat ze dan ook andere kindjes opvangt en geen tijd had om hem de fles te geven, maar zo gaat het super en hebben we een strak schema van elke dag de eerste fles om 8 uur
Heel herkenbaar! Je hebt mama's die de babyfase niet zo leuk vinden en de kleintjes wel groot kunnen kijken, daar ben ik er absoluut niet een van. Vind het heerlijk dat getuttel met mijn mannetje! Gaat mij ook veel te hard.