Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jeske90, 21 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    3.004
    4.128
    113
    Vrouw
    Wat een mooi resultaat na zo'n lang traject!
     
  2. Sappie91

    Sappie91 Bekend lid

    1 apr 2022
    649
    726
    93
    Vrouw
    Jaa wat een mooi nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd! Hoe voel je je?
     
  3. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.437
    2.700
    113
    Vrouw
    Dankjewel. Het is vooral nog heel erg onwerkelijk. Vandaag al best misselijk geweest dus er is een hoop gaande denk ik. Ben nu ook gestopt met testen. 16 oktober krijg ik gelukkig een vroege echo met 6+1 weken. Spannend!
     
    Sappie91 vindt dit leuk.
  4. Jeske90

    Jeske90 Bekend lid

    15 okt 2022
    513
    532
    93
    Vrouw

    Jeeej gefeliciteerd!!
     
  5. Jeske90

    Jeske90 Bekend lid

    15 okt 2022
    513
    532
    93
    Vrouw
    Dames vraagje;

    ik moet nu iedere dag in de ochtend overgeven met al het gal wat eruit komt want het is op lege maag met alleen beetje water erin. Ik kan niet eten in de ochtend want dat komt eruit. Ik moet eerst overgegeven hebben en dan wachten en dan kan ik eten en drinken gedurende de dag. Is dit schadelijk? Kan dit kwaad? Ik heb ook sinds vorige week een constante brok in mijn keel dat er ook echt voor zorgt dat de dag lastig door te komen is.
     
  6. Kippie13

    Kippie13 Fanatiek lid

    29 jan 2021
    1.350
    1.695
    113
    Vrouw
    Vandaag 14 weken en nog steeds kapot moe :roflmao:
    De misselijkheid lijkt wel eindelijk minder te worden.
    De vermoeidheid kan
    Nee het kan geen kwaad, zolang je niet uitgedroogd raakt.

    Wat bij mij hielp tegen de misselijkheid is cracottes naast mn bed en die eerst eten voordat ik opstond.
     
    Jeske90 vindt dit leuk.
  7. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    3.004
    4.128
    113
    Vrouw
    Als je wel anderhalve liter vocht per dag binnen krijgt en buiten de ochtend om "normaal" kan eten kan het geen kwaad. Kleine beetjes over de dag of gewone porties maakt niet zo heel veel uit. Zodra je echt gewicht gaat verliezen (1 of 2 kilo is opzich geen probleem, maar als je 2kg in een week kwijtraakt dan weer wel) moet je bij je verloskundige/arts aan de bel trekken.
    Vocht hoeft geen water te zijn, alles telt mee. Dus ook vocht uit fruit, vla etc.

    Het kan helpen om 's nachts wat kleins te eten (cracker, wat drinkontbijt, breaker oid), zodat je niet met een lege maag wakker wordt. Ik drink met mijn laatste medicijnen een half flesje nutridrink, dat maakt veel verschil in de ochtend.
     
    Jeske90 vindt dit leuk.
  8. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.813
    26.374
    113
    Vrouw
    Nee hoor :)

    Wat ik bij de 1e zwangerschap deed, was in de nacht een hapje cracker eten. Ik sliep rechtop (naja slapen...) en ik nam ook in de nacht een slokje drinken/hapje cracker en dan weer medicatie erbij (zetpil, pillen slikken lukte gewoon niet. Die kwamen gelijk weer terug)
     
    Jeske90 vindt dit leuk.
  9. Kippie13

    Kippie13 Fanatiek lid

    29 jan 2021
    1.350
    1.695
    113
    Vrouw
    Oh haha sorry @Jeske90 blijkbaar stond er nog een oud bericht in mn venster die ik nooit afgemaakt had :roflmao:

    Ik bedoelde alleen te reageren over de crackers naast je bed ;)
     
    Jeske90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina