Zwanger met spiraal??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door muisje14, 21 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Even puur uit nieuwsgierigheid.

Wie is er zwanger geworden met een spiraaltje? Of ken je misschien iemand.

Hoe ontdekte je dat je zwanger was? En hoeveel weken was je toen al?
    Wat waren jouw symptomen?

En niet onbelangrijk, is je zwangerschap goed gegaan aangezien de kans op een miskraam vrij groot is als je uberhaupt zwanger wordt met spiraal.

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ken niemand, en nooit gehoord. Heb zelf 4 jaar de mirena gehad en niet zwanger geworden.

groetjes miek

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    de vrouw van mijn vader is zwanger geraakt door het spiraal heen.
    ze kwam er achter doordat ze voelde dat haar spiraal niet meer goed zat, ze is naar de HA gegaan en die constateerde dat het lichaam de spiraal eruit werkte.. test gedaan en die was positief.. ze bleek toen al 16 weken zwanger te zijn. had verder geen zwangerschapskwaaltjes tot die tijd

4. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Mijn oude collega werd zwanger van een tweeling toen ze het spiraaltje had. Behalve 100% onhouding is schijnbaar geen 1 anticonceptie veilig:D
    Maar het gebeurt niet vaak denk ik door het spiraaltje.

5. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik raakte 3 jaar geleden zwanger dwars door koperspiraal... helaas buitenbaarmoederlijk waardoor 1 eilijder met spoed berwijderd is

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik heb het hier al vaker aangegeven:eek:ok ik ben zwanger geworden met mirenaspiraal!
    Ook mijn lichaam heeft zelf de spiraal eruit gewerkt en ik kreeg daardoor een grote bloeding.Ik bleek al 8 weken zwanger te zijn.
    Doordat de spiraal er uit zichzelf uit is gegaan had ik gelukkig geen complicaties in de zwangerschap.
    Behalve dan dat ik me half lam geschrokken was:we hadden al 3 kids waarvan de jongste 9.
    Ach toch zijn we superblij hoor,het heeft zo moeten zijn maar voor mij geen spiraal meer haha.

7. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Mijn moeder is twee keer zwanger geweest door spiraal heen.... Twee keer mk... (ze was ook al wat ouder... 38)

8. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Soms denk ik ook dat ik zwanger ben. Alle symptomen zijn er dan, maar ik voel dat het spiraaltje goed zit dus eigenlijk kan het dan niet. Test van 4 weken terug was negatief (oke test was wel een maand over de datum, had die nog liggen)

9. breggel83

breggel83 Nieuw lid

28 okt 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een koperspiraal. HA had wel gezegt dat de kans op een zwangerschap iets groter zou zijn. Maar met iets had ik niet in gedachten na een maand al weer zwanger te zijn.
    Helaas buitenbaarmoederlijk. Vorige week is daardoor mijn eilijder gesprongen en daardoor verwijderd.

10. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    @Breggel wat heftig zeg.... Hoe voel je je nu? Waarom had je een koperspiraal?

Sterkte met je herstel!:)

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Een koperspiraal beschermt uberhaupt niet tegen een buitenbaarmoederlijke zwangerschap he!

Ik heb ook een koperspiraal... en ga er gewoon vanuit dat ie werkt!

12. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Mijn zus is zwanger geraakt met een mirenaspiraal, de huisarts zei dat het wel een miskraam zou worden maar ze heeft nu een prachtige zoon van 10 maanden.ze kwam er achter doordat ze zich zwanger voelde had al 3 zwangerschappen gehad dus wist waar ze het over had. Ze was toen pas kort zwanger.
    De spiraal is er tijdens de zwangerschap uitgekomen maar dit had verder geen gevolgen

Deel Deze Pagina