Aaah wat leuk bijna 1! Mijn oudste bijna 2 en in april de jongste 1 Looking forward! Hoe trekken ze met elkaar op?
Supergoed ! De meiden kunnen niet zonder elkaar De oudste is gek op de jongste ..l de middelste van alles best hahaha.
Lekker toch! QueenC ik lees net ff terug en las dat jullie "voor t zingen de kerk uit" gedaan hadden..maar als je man daar ook mee instemde vindt hij een eventueel kindje toch vast niet zo erg toch? Oh ja en ik heb een vraagje aan jullie, wat vinden jullie nou een goeie leeftijd om eventueel te beginnen met de tweede (leeftijd van het eerste kindje)? Jullie hebben kindjes dus meer ervaring ...
Tja dat vindt ik dus ook nurse hij weet wat hij doet Hier stopte ik met borstvoeding en minipil toen de oudste 1 jaar werd... Tenminste rond die periode. Ik was vrij snel zwanger en heb nu precies 2 jaar verschil... Superleuk!!! Ze hebben echt veel aan elkaar. De derde dus iets langer maar dat zou ik weer zo doen Is toch wat pittiger ... De zwschap kon ik echt delen met de oudste. Dat had ik toen ik zwanger was van de tweede minder natuurlijk...
Nihil precies hij weet wat hij doet..maar je gebruikt dus mee geen A-C meer?? Ja lijkt me idd ook een mooie leeftijd als de eerste 1 is, dan wordt ze bijna 2 als haar broertje of zusje komt.. Hmm.. Toch nog maar eens aankaarten tegen die tijd. Oh dus jij hebt ook bv gegeven... Kwam je menstruatie snel weer op gang?? Hier nog niks, Maarja.. Ik geef 100% bv en net begonnen met cerazette!
Oh hier altijd pas ongesteld als ik stopte 😊 En idd ik geef nu nog bv en heb dit bij ze alledrie gedaan tot 1 jaar... Vond het gewoon het beste en heerlijk ( oke eerlijk soms is het verdomde zwaar) om te doen... Ik wacht altijd tot de kids zelf niet meer willen... En veel langer san 1 jaar zou ik dan ook weer niet doen overigens...
Ja ... K wil t ook geven zolang t goed gaat en ik me er goed bij voel. Ik probeer sowieso t eerste half jaar te doen, dat is m'n streven. En alles wat daarna nog lukt is mooi meegenomen. Ben je dus nu niet aan de cerazette??
Nee Wil geen hormonen meer in mijn lijf... Nou ik ben eindelijk ongesteld... Jeetje dat duurde lang zeg
Hihi het is een heus kletstopic geworden. Heerlijk vond ik dat ook geen hormonen meer in mijn lichaam. Nu gieren er echter weer (andere) hormonen door mijn lichaam. Hihi Echt knap hoor een jaar borstvoeding. Hier meestal een half jaar (op 1 kindje na). Ik hoop dat het straks ook weer goed te doen is. Maar het is ook wel druk met zoveel kinderen. Maar alle beetjes zijn meegenomen
Hahaha ja he matonneke Ja weet je, het wordt alleen maar makkelijker en aangezien ik thuis ben is het natuurlijk ook veel makkelijker! Ja ik slik de pil al zo lang, vana mijn 11de ivm menstruatie die niet stopte. Dus ik was er wel klaar mee. Daarbij had ik vaak krampen en zeurderig gevoel tijdens he slikken van die pil.
Ik ben ook thuismama. Ik zou ook niet weten hoe ik er nog bij zou moeten werken. De afgelopen tijd ook alleen maar zwanger geweest Ik hoop nu toch echt voor mijn 30e klaar te zijn met kinderen krijgen.
Hier ook n thuisblijfmama Hier was de jongste 5.5 maand toen t gelijk de eerste ronde weer raak was Wilden zowiezo na een half jaar weer proberen maar t was gelijk die eerste x zonder al raak Ik heb dit als goed ervaren en zou t zo weer doen De jongste deed nog dutjes die ik kon meepakken en had minder sturing ed nodig als dat ie dat nu heeft Ben echt n agentje nu en t opvoeden is begonnen wat mij heel zwaar zou vallen eigenlijk als ik nu hoog zwanger zou zijn en weer zo veel migraine zou hebben als bij de tweede.. Heb op de migraine n op t eind isschias na een heel fijne zwangerschap gehad zonder problemen en met de leeftijd van m'n zoontje toen alles met m kunnen doen Zijn bijna elke dag wel wezen wandelen ed wat ideaal was toen omdat ie pas liep met z'n eerste verjaardag en een maand erna kwam de baby wat goed uitkwam dat ie zelfstandiger werd in die periode Als j weinig leeftijdsverschil wil zou ik zelf persoonlijk niet zo lang wachten maar het heeft ntl allebei voor en nadelen Ik vond/vind t nie veel zwaarder geworden omdat ik toch nog in zo n ritme/flow zit maar dat ervaart iedereen ander ntl en dit is persoonlijk Kwa ac heb ik geen opties meer KoperSpiraal was een groot ellende en verergerde m'n menstruatie en bijhorende klachten Gwn geen dag lekker gevoeld en dat had ik voor de kindjes niet zo heftig En alle andere ac met hormonen is ook geen optie hier Wat n ellende Ben er nu nog nie helemaal uit wat te doen De implanon had t moeten zijn omdat j dan geen schommelingen in j hormoonhuishouding hebt maar ik had af en aan migraine en bloedingen Steriliseren vind k geen optie En bv.. Heb helaas geen goede ervaringen Kort samengevat Eerste keer na 6 wk geen druppel melk meer, te weinig melk klieren en niet goed genoeg gestimuleerd bij de start waarschijnlijk, kloven en ellende Uiteindelijk n niet meer te stillen baby die maar bleef komen en huilen Tweede x vanaf de eerste hap pijn en kloven waardoor ik ben gaan kolven zodat k toch m'n melk kon geven maar kreeg na paar wk een borstontsteking (wat een hel was dat) en dat hielp m'n productie om zeep..