Voor diegene die iemand kennen of zelf zwanger zijn geworden door voorvocht (dat kan kennelijk) is mijn vraag was t condoom dan gescheurd? Of ging de man dan voor t zingen de kerk uit? Want dan lijkt me er meer voorvocht in de vagina te komen dan als t condoom in t begin scheurt en er niet echt sprake is van voorkocht zover diegene dat goed aan voelt?
nou voorvocht kan je totaal niet aanvoelen. ken iemand die zingen voor de kerk uit deed.... nu een prachtig jongetje van 8. gewoon never nooit doen dus
Weet niet of het waar is, maar heb begrepen dat je zwanger kunt raken van voorvocht als een man eerder die dag al een orgasme gehad heeft en er nog een paar zaadjes achter gebleven zijn. Als je dan het feest begint zonder condoom kun je zwanger raken ook as je halverwegetoch een condoom pakt.
Hier nu ook zwanger door voorvocht (al twee x door de pil zwanger geworden en 1x door een spiraal heen) Wij hadden het idee condoom om net voor die tijd. En tadaaaa nu verwachten wij ons vijfde kindje
Het is maar de vraag of je écht van voorvocht zwanger kunt worden. Diverse studies beweren van niet. In voorvocht zit namelijk geen zaad. Er kan wel wat zaad zijn achtergebleven in de plasbuis van een vorige lozing, maar dan mag je partner in tussentijd niet hebben geurineerd. In de meeste gevallen gaat het mis bij het niet op tijd terugtrekken. In de paar seconden vóór de ejaculatie kan er immers al wat sperma naar buiten lekken, met een zeer hoge concentratie zaadcellen.
Ik weet wel zeker dat het kan. Althans ik ben er van overtuigd. Omdat wij niet voor het zingen de kerk uit gingen. Maar vroegtijdig een condoom om deden. Vriendlief voelt het voorvocht wel en zei dit dus ook op een bepaald moment. Geeft niks schat is toch nog niet mijn vruchtbare periode. En daar bleek ik mis te zitten.
Ja hier is t condoom dus gescheurd aan t begin vd seks En volgens hem kwam er nog geen voorvocht uit maar goed was ntl wel in staat van opwinding dus vraag me af in hoeverre je dat bewust voelt als j er op dat moment niet mee bezig bent zeg maar T was ook net n voor en rond m'n eisprong Weet ni of er nu kans is of dat t wel los zal lopen We zijn wel enorm vruchtbaar want toen we voor de tweede gingen was dat ook gelijk de eerste ronde weer raak Heb na de bevalling een spiraal gehad en vervolgens de implanon maar allemaal een hoop ellende vnml mbt m'n hormoonhuishouding en migraine aanvallen maar goed dat is f off topic maar ter informatie waarom ik dus nu afhankelijk ben van alleen een condoom..
Niks houdt een elftal aan kinderen tegen bij jullie hihi Gefeliciteerd met j zwangerschap! Hoe ver ben je? En hoe oud zijn je andere kindjes?
Het lijkt me sterk dat je voorvocht kunt voelen, maar goed. Als je echt iets in de plasbuis voelt, is het vaak al wat lekkend sperma. Voorvocht wordt gemaakt in de klieren van Cowper, en hebben niets maar dan ook niets te maken met de zaadjes. Die zitten een eind verder op, nog verder dan de prostaat. Bij langdurige opwinding kunnen de zaadblaasjes wel gaan lekken, en je kunt dus inderdaad zonder ejaculatie zwanger worden, maar niet door voorvocht. Ik wil de studies hierover wel eens opzoeken voor wie het wil nalezen. Maar goed, de conclusie is hoe dan ook dat het een slecht idee is hoor als je niet zwanger wil worden, om het even waar het zaad nu precies vandaan komt.
misschien moet ik mijn mening herzien. Hij voelde het namelijk duidelijk (heeft hij vaker) Zal hij dit dan verwarren met voorvocht? Dat kan!!!
Euh nee dat klopt. Het waren dan niet allemaal goedlopende zwangerschappen. Oa die door het spiraal liep fout bij 8weken (tweeling) Onze kinderen zijn nu 9,8,1&0 ze zijn binnen twee maanden alle vier jarig. Ik ben nu iets langer dan 8 weken zwanger en het hartje klopt
Heftig.. Dat was vast moeilijk! O wat leuk, een groot feest? Ah wat fijn dat t hartje klopt! Wens je een goede zwangerschap toe!
Dat blijft moeilijk. Maar ik kwam er pas een dag eerder achter. Onze oudste word maandag tien. Week erop onze dochter twee en week daarop onze zoon 1. Maar ieder kind krijgt zijn eigen feest. Kan alleen de slingers en ballonnen laten hangen en alleen de nummers veranderen Dankjewel voor de geluk wensen. Hierna maar definitief maatregelen nemen , maar ja daar doorheen zwanger worden lijkt me ook wel wat voor ons. En ik ben nog maar 28
Misschien komen mannen dan al zeg maar '' half '' dat je dat voelt en misschien daarom sommige zwanger worden...
Van voorvocht kan je niet zwanger raken want het bevat geen spermacellen. Maar voor het zingen de kerk uit/condoom dat scheurt is altijd riskant. Ik raakte niet zwanger de eerste twee maanden met terugtrekken maar we werden er steeds lakser mee en na 3 maanden, nou ja, zie mijn banner voor het resultaat
Dat zou natuurlijk kunnen. Maar daar kan gerust een uur tussen zitten. Nu ik dit weet vind ik mijn man nog knapper.
Ik had juist gelezen van wel.. Zaadcellen in het voorvocht In het voorvocht bevinden zich een kleine hoeveelheid zaadcellen. Deze zaadcellen zijn net zo normaal als de zaadcellen die zich in het sperma bevinden. Voorvocht bevat dus geen misvormde of 'onvruchtbare' zaadcellen, tenminste niet meer of minder dan in sperma. Gemiddeld is 70 procent van alle zaadcellen misvormd of niet in staat een eicel te bevruchten. Dat is een hoog percentage, maar aangezien er bij een zaadlozing ongeveer 250 miljoen zaadcellen vrijkomen, zal ruim 75 miljoen zaadcellen geschikt zijn voor bevruchting. Dit komt van mens en gezondheid info.nu
Maar voor diegene die zo zwanger werden Door n gescheurd condoom in t begin of voor t zingen de kerk uit?