Zou dit een innestelingsbloeding zijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door NoelleNoelle, 21 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoelleNoelle

8 apr 2019
    24
    6
    3
    Vrouw
    Hoi!
    Ik ben benieuwd hoe bij degenen die een innestelingsbloeding hebben gehad deze eruit zag... Ik zit rond mijn NOD (verschilt bij mij soms 2 a 3 dagen), en heb vandaag bij het afvegen opeens waterig, bruin/roze bloed. Maar erg waterig, zonder stolsels oid. Toen ik een paar uur later weer ging had ik alleen wat waterige afscheiding zonder kleur... Mijn menstruatie begint wel eens vaker licht, maar wordt daarna niet weer lichter, enkel zwaarder. Ook vind ik het gek dat ik helemaal niet het gevoel heb ongesteld te zijn. Normaalgesproken altijd last van lage rugpijn, nu helemaal niks. Voel wel wat andere steekjes, maar geen ongesteldheidskrampen. Zou het dan zo zijn? Ik wacht nog 2 dagen af om te testen en te kijken hoe dit zich vordert maar hoor graag ervaringen van mensen die een innestelingsbloeding hebben gehad!

xxx

2. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Hoi! Ik heb momenteel het zelfde als jij, alleen zit ik nog maar 8dpo. Ik hoop dat het om een innestelbloeding gaat, maar dit is al de 11e ronde.. dus ik denk dat ik gewoon weer te vroeg ongesteld ga worden.

Maar om even mijn ervaring te delen, ik ben 3x zwanger geweest en bij alle 3 keren had ik wat bloedverlies. Bij mijn eerste was dat op mijn nod, wat bloedverlies.
    Bij mijn tweede kreeg ik een bloeding van 3/4 dagen welke ik aanzag voor een menstruatie. Maar toen ik misselijk werd deed ik een test en bleek toch zwanger. Bij de derde keer had ik op 6dpo een heel klein beetje bloed en rond Nod alleen wat oud bloed. Succes, hopelijk zet het bij jou niet verder door!

3. NoelleNoelle

8 apr 2019
    24
    6
    3
    Vrouw
    Aaah ik hoop voor jou hetzelfde! En bedankt voor het delen van je ervaringen... 8DPO zou niet gek zijn volgens mij?

Willemijntje19 vindt dit leuk.
  4. Willemijntje19

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Dank je wel! En graag gedaan! En idd.. zou zo maar kunnen rond 8dpo.. maar durf niet zo goed mee te hopen haha :)
    Wanneer ga jij testen? Ik als t niet doorzet denk ik zondag.

5. NoelleNoelle

8 apr 2019
    24
    6
    3
    Vrouw
    Nee dat begrijp ik erg goed! Ik vind het ook elke maand weer spannend. En als het dan niet zo is neem ik elke keer voor het volgende keer maar gewoon te laten gebeuren, maar zodra het weer rond je NOD is is het toch lastig om er helemaal niet mee bezig te zijn haha!

Ik ga sowieso morgen even kijken hoe het verder gaat! En dan hoop ik tot maandag te kunnen wachten met testen haha. (Tenzij ik vandaag of morgen gewoon helderrood bloed krijg natuurlijk). Wat ik opvallend vind is dat vandaag opeens mijn borsten pijn beginnen te doen. Normaalgesproken stopt dat als ik ongesteld ben..

6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik had 2 inimini stipjes bloed op mn wc papiertje, t is dat ik goed keek, anders had ik t niet eens geweten..
    Innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor:)

Hier betekende een veeg roze of bruin t begin van mn menstruatie.

7. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Enkel wat bruin verlies gehad minimaal.

8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.635
    27.292
    113
    Vrouw
    Zodra ik spotting zag, was het voor mij einde oefening.

Als ik juist geen andere kleur afscheiding heb, ben ik zwanger.

9. Lavita

Lavita Bekend lid

23 aug 2016
    909
    953
    93
    Ik had op 12 dpo een positieve zwangerschapstest. Op mijn nod had ik met afvegen waterig slijm met wat bloed erin. Dit bleef de hele dag doorgaan, maar alleen met afvegen. Ik was meteen teleurgesteld en dacht dat het mis was. De volgende dag was het minimale bloedverlies gestopt. Ik ben inmiddels (zie onderschrift) 11 weken zwanger en alles ziet er goed uit. Het bloedverlies kan dus wel degelijk van een beginnende zwangerschap zijn.

10. Willemijntje19

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Ja heel herkenbaar, ik probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn, maar elke keer na eisprong tel ik de dagen haha.

Toevallig heb ik ook pijnlijke borsten, dus dat geeft ook meteen weer hoop. En het zet hier nog steeds niet door..ben benieuwd..

11. Sjaslique

Sjaslique Actief lid

9 jul 2016
    293
    197
    43
    Meerdere keren een innestelingsbloeding gehad, vaak een paar dagen eerder dan de NOD. Wat lichtroze/ bruin verlies. Erg weinig, rond de twee a drie dagen. Zou alles bij elkaar één maandverband genoeg voor zijn.

12. NoelleNoelle

8 apr 2019
    24
    6
    3
    Vrouw
    Haha ja, ergens een geruststelling dat je daar absoluut niet de enige in bent!

Dan lopen we nog hetzelfde nu, dat is goed!! Hier ook nog niet doorgezet!

13. Willemijntje19

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Hahah ja idd, elke maand weer t zelfde :)
    Ah wat spannend ook!

14. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Spannend hoor. Nu afwachten dus! Al een idee wanneer je wilt gaan testen?

Bij de eerste een innestelingbloeding gehad. Oud bloed en op te vangen in een inlegkruisje. Het duurde 3 wc bezoekjes lang.

Bij de tweede ook een bloeding gehad. Echter totaal anders dan de eerste keer. Veel bloed en stolsels. Ik had verwacht dat deze icsi poging niet was geslaagd, maar toch ligt ze nu heerlijk te slapen in de box!

Veel succes:)

15. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Hier ook bij deze zwangerschap een flinke innestelingsbloeding gehad op 8/9 dpo, midden in de nacht extreem veel helderbloed de dag er na niks meer te zien, 2 dagen later had ik een licht positieve zwangerschapstest.

16. NoelleNoelle

8 apr 2019
    24
    6
    3
    Vrouw
    Helaas heeft het na een dag toch doorgezet en ben ik ongesteld geworden. Ik voel me dan altijd een beetje een oen dat ik een dag daarvoor nog dacht dat het allemaal wat betekende, maar dat hoort er denk ik bij. Het is goed dat ik me hierdoor nog meer besef dat je lichaam elke maand iets anders kan doen, en dat je het toch echt pas zeker weet zodra je een positieve test in handen hebt. We gaan met goede moed op naar de volgende ronde!

Hoe gaat het bij jou Willemijntje? Ik hoop meer geluk deze maand!

margarethd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina