Niet willen poepen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kleintje88, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Onze dochter van bijna 2,5 wil de laatste dagen niet meer echt poepen.. Je ziet het haar dan echt ophouden..
    Voorheen ging ze weleens op het potje poepen maar dat wil ze ook niet meer..
    Met als gevolg dat we nu tig luiers hebben die enorm stinken maar met een klein veegje erin..
    Als er iets uitkomt dan is het overigens niet heel hard..

Nu hebben we al roosvicee laxo maar wat kunnen we nog meer doen??
    Het is zo zielig om te zien :( wil niet meteen naar de huisarts dus vraag daarom hier eerst voor tips mocht het niet beteren dan ga ik van de week naar de ha!

2. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Heeft ze pijn gehad met poepen? Het broertje van mijn vriend had dat rond die leeftijd ook. Hij was een tijd flink verstopt geweest en poepen deed pijn waarna hij niet meer durfde. Jammer genoeg weet ik niet wat meer wat ze er toen aan gedaan hebben dus je hebt eigenlijk weinig aan mijn reactie :) Arm meisje, ze zal er wel last van hebben. Ik zou toch even langs de huisarts gaan.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ze heeft vrij snel rode billen als ze gepoept heeft, ook als we direct verschonen, en dat doet zeer natuurlijk! dus ik denk dat het daar aan ligt ?
    We smeren het altijd goed in maar zij denkt natuurlijk "als ik poep doet het pijn" met als gevolg dat het juist nog meer pijn gaat doen... (vaker poepen is natuurlijk ook sneller rodere billen etc )

Ik geef haar nu ook extra fruit en die roosvicee dan!
    ik kijk het nog een dagje aan anders ga ik naar de HA!

Deel Deze Pagina