Ik baal als een stekker! Vrijdag nieuwe bikini gekocht. Donkerrood. Zondagochtend aan gehad. Gelijk een zonnebrandcrèmevlek er in. Eerst met de hand proberen uit te spoelen, zonder succes. Doen maar in de wasmachine, op 20 graden, fijne was. Helaas, de vlek zit er nog in. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe krijg ik die vlek er weer uit?!
Nee gaat er niet meer uit. Ik wist niet dat zonnebrand vlekken gaf toen ik mijn zoon voor het eerst insmeerde. Hij had wit aan en daarna zag ik allemaal gele vlekken. Heb alles geprobeerd maar niks heeft geholpen. Ik was er echt ziek van want was zo'n leuk pakje. Vanish, HG, ossengalzeep, weken, maar niks hielp.
Vloeibare handzeep geprobeerd? Ik krijg daar zoveel mee uit. Ik smeer het eerst op de vlek. Deze eerst vochtig maken. Goed wrijven en een uurtje of langer als nodig in laten werken. Dan uitspoelen en de vlek is weg!
Vetvlekken verwijderen met dasty van de wibra, werkt als een tierelier! Maar als je echt gele vlekken hebt van de zonnebrand denk ik niet dat je dat er nog uitkrijgt.