Dames, ik ben momenteel zwanger van mijn 4e en 5e kindje en me alvast aan het informeren over ac nu houd ik absoluut niet van chemische 'troep' in mijn lijf en m'n lijf houd niet van hormonen. ben niet te genieten, erg snel agressief, niet mezelf, laag libido. t is gewoonweg niet leuk. nu lees ik heel verschillende dingen over Zoely, heb zelfs een verslag gelezen over de Zoely pil die een gynaecoloog geschreven heeft en hij was er erg tevreden over, deze zou minder bijwerkingen veroorzaken. Nu vraag ik me af, wie heeft welke ervaring? En dan het liefst over de termijn van 3 maanden of langer, aangezien ze normaal aangeven dat je een pil minstens 3 maanden moet proberen voordat je lijf eraan gewend is. Ben benieuwd!
Hier goede ervaring met zoely! Betrouwbaar en weinig bijwerkingen. Wel duur, maar daar heb je dan ook een minder chemisch pilletje voor.
Dat is voor mij inderdaad ook een zwaar tellend iets, minder chemische stoffen in het pilletje. Goed te horen dat je er weinig bijwerkingen van hebt. Nog iemand met ervaring ??
Ik niet, maar heb je wel eens een spiraal, mirena, implanon of nuvaring overwogen? Schijnt ook minder hormooneffect te hebben op je lichaam..
Ik wilde hem eigenlijk proberen, maar de huisarts wilde hem niet geven. Ze kende de pil niet en hij wordt blijkbaar ook niet geadviseerd (door wie weet ik niet meer, misschien omdat er nog niet zoveel gebruik van gemaakt wordt?!). Ik heb dus een andere pil (microgynon 20) maar wij worden geen vrienden, dus ik hoop dat ik de zoely mag gaan proberen. Maandag naar de huisarts.
Hoi! Ik ben 44jaar en gebruik nu sinds een jaar de Zoely. De eerste 2 maanden had ik erge last van zweetaanvallen s nachts. Maar na 3 maanden was dat voorbij. Ik had altijd erge buikpijn en vloeide erg tijdens de menstruaties. Daar heb ik nu geen last meer van. Na een jaar vloei ik echt heel weinig meer. Ik neem de pil s morgens zodat ik geen last van ochtendmisselijkheid heb. Ik neem 2 supplementen in om eventuele trombose te voorkomen. Ook gezien mijn leeftijd. Dit op advies van een natuurgeneeskundige. Mij bevalt de Zoely erg goed. En dat deze pil wat duurder is, ja het is een meer natuurlijke pil. groetjes, Marian