HI dames, Ben echt zo hard op zoek naar een geschikte jongensnaam! Ik weet dat dit heel persoonlijk is en dat het lastig is om hierbij te helpen. Daarbij komt ook nog dat ik heel kieskeurig ben en bijna geen 1 naam leuk vind. We hebben al een dochter. Genaamd Malin. Dus ook daar moet het bij passen uiteraard. Zelf vind ik Manu (spreek uit als manoe) erg leuk. Als mijn partner is niet heel enthousiast..... Hij krijgt steeds het gevoel van een afrikaans tintje...... zucht..... Heeft iemand nog een leuke suggestie?
Manu vind ik een meisjesnaam, ook niet mooi trouwens. Maar wat is ongeveer je smaak? Geen populaire naam, een beetje apart? Lang/kort?
Ik hou van aparte namen. Geen top 100 naam. Lang of kort maakt niet uit. Meestal vind ik langer dan 3 letters wel mooi. Wat ik leuke namen vind? Izzy , Manu, Vinny...... Izzy en Vinny zijn uitgesloten. Dat word in combinatie met de achternaam 1 grote grap haha. Manu is overigens wel echt een jongensnaam.
Manu is absoluut een jongensnaam en overigens ook mijn nummer 1. Helaas hier ook afgekeurd door mijn man. Wat vind je van Mika Levi Remi
Zijn eerste reactie was dat het een meisjesnaam is. En toen kwam ook nog de voetballer aan bod. Zucht.... En dat terwijl de betekenis van Manu 'man' is.
Het idee dat t een meisjesnaam is komt gewoon door hoe t klinkt en lijkt op veel meisjesnamen qua klank als Milou, Malou, Filou etc. Ik ken ook een Manu wat een meisje is. Maar wens jullie veel succes bij het zoeken van DE naam. Het is bij jullie eerste kindje ook gelukt (Misschien is Keanu nog wat?)
Zucht, die mannen moeten ook altijd roet in het eten gooien. onze lijst met afgekeurde namen voor een jongen: -Sansa -Ashley -Finn -Elijah -Xavier -Beer/bear -Dananth -Shylo -Quinn De namen die ik bij hem heb afgestreept: - Quinton, doet mij te veel aan de gevangenis denken.- -Wolf -Kardasian, ja trouwt hij later met Kim. -Thorin, Thornton, leuk, maar mijn paard heet Thor. En een hele rits aan latijnse namen! Alle bijbelse namen zijn ook voorbij gekomen. Succes met naam kiezen.
Danu Nalu Mido Vinay Iloy Ilai / Elai Runar Vidar Kimo Ilya / Ylja Pasha Nero Amon Ares / Aris Kemen Jethro Jeftha Zion / Zian / Zias Diaz Nino Juda Nyo / Lyo / Kyo Zino Vance Vilas Vito Flynt / Flynn Novan Yuma Kaya Luan Ilkay