Zo emotioneel......

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mvamberenkeenan, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Pfffff, wat had ik het vanmorgen moeilijk zeg ! Onze Keenan is vandaag 1 jaar geworden, en toen mijn dochter en ik hem vanmorgen uit bed haalden en toezongen, kreeg ik het gewoon even te kwaad...

Het baby is er helemaal vanaf, en wetende dat er bij ons geen baby meer zal komen, had ik het er heel erg moeilijk mee.

Het afgelopen jaar zit vol met herinneringen, mooie, maar ook niet zulke mooie.

Ik ben blij dat ik een dagboek bij heb gehouden over het eerste jaar van mijn zoontje, en zal deze vanmiddag (waarschijnlijk met tranen in mijn ogen) nog eens teruglezen.

Wat is de tijd toch hard gegaan ? Vorig jaar om deze tijd lag Keenan heerlijk op mijn buik, ruikend naar pasgeboren baby, ik kon hem gewoon niet loslaten, wilde alleen maar knuffelen, ooooooooh wat een heerlijk gevoel !

En nu, 1 jaar verder, is Keenan al echt een grote man geworden ! Lopen om de tafel, er komen wat kleine woordjes uit, hetzelfde bijdehante karakter van mij, sjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wat is het hard gegaan.......

Sorry, zit vol met opgekropte emotie, ik moest het gewoon even kwijt..........

2. Niet meer actief

Van harte met je zoontje!

ik kan me de gevoelens wel voorstellen hoor, de tijd met een kleintje gaat echt hard.

Maak er nog maar een mooie verjaardag van!

3. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    gefeliciteerd met je zoontje....

en kan me voorstellen dat je je zo voelt hoor....
    dikke knuffel!

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja de 1e verjaardag beleef je je bevalling opnieuw zeggen ze wel eens.
    Ik heb er die dag ook steeds aan gedacht.
    Het gaat ook zo snel, dat baby is er zo af...

5. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hé Mensi, voor jou is het dus nu ook een jaar geleden (of iets langer dan een jaar) dat jij dat mooie mutsje voor mij gemaakt hebt ! Ik heb hem nog steeds hoor, ik ga hem inlijsten en heeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang bewaren !

6. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

ik snap helemaal wat je bedoelt,ik heb die gevoelens elk jaar als mijn zoon jarig is(hij is al 15 :cry: ) en ik denk nu nog altijd met weemoed terug aan de babytijd met hem(hij was ook zo een lieve baby) en als ik hem nu zie kan ik niet geloven hoe snel die tijd om is gegaan :rolleyes:
    geniet ervan zou ik zeggen en nog gefeliciteerd ;)

7. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    Van harte gefeliciteerd

Onze zoon is vandaag ook 1 geworden en ik vond het ook een enorrm speciale dag.
    Hij is gewoon mn allessie

Deel Deze Pagina