Wij willen het ook niet weten. Ik heb dat altijd al gezegd, lang voordat ik zwanger was al begint het nu wel te kriebelen. Maar mn vriend wil het echt niet weten. Dus we hebben afgesproken dat we wachten tot de bevalling en het een verrassing laten. Ik denk dat het een meisje wordt en mn vriend een jongen dus t is ook nog een leuk gespreksonderwerp hihi! Ik zei wel voordat we de 1e echo hadden, als het er 2 zijn wil ik het wel weten. De omgeving vind t inderdaad raar en zegt dat je dan niet gericht kan shoppen maar dat is niet onze grootste zorg! Is toch super zo'n extra verrassing als t geboren wordt! Alleen vind ik t soms wel jammer dat veel winkels nog maar weinig unisex kleertjes verkopen. Leuk dat er toch nog zoveel mensen zijn die t niet willen weten!
Wendy dat vragen ze inderdaad eerder ja, een jongen of een meisje, niet hoever je bent... Na mijn pretecho vroegen ze meteen EN wat is het? Ik zei dan maar meteen het is zover ze kunnen zien gezond.... Vreemd eigenlijk... Ik vind het overigens wel heel leuk te horen wat andere mensen denken wat het is... Bij ons denken ze bijna allemaal dat het een jongentje is... Alleen mijn vader en ik denken een meisje... Echt leuk dat er toch nog meer mensen ons gevoel delen, over de verassing bij de geboorte catheleine
Kwam gisteren weer 2 keer iemand tegen die niet leek te geloven dat wij niet weten of het een jongen of een meisje is... Wat is dat toch... Ik zei ook als ik het wist mocht je het weten, maar we weten het gewoon echt NIET... Ongelooflijk he! We zijn echt een uitzondering in deze tijd dames.. Catheleine
het wordt je ook wel erg makkelijk gemaakt met die 20 weken echo. Bij onze eerste wilde we het eigenlijk niet weten..we hadden een heel sterk voorgevoel voor een jongen dat wel....maar op de echo zag je toch wel heeeeeeeeeeeeel duidelijk iets wat verschrikkelijk op een aanhangsel leek.....dus mijn hubbie riep keihard door de ruimte..HE, dat lijkt wel een piemel! haha....ja toen kon de echoscopiste het wel vertellen.....we hadden gelijk. Nu weten we het nog niet, ik vind het ook wel errug leuk om als verrassing te houden, maakt mij ook helemaal niet uit wat het wordt, heel cliche, maar als het kindje maar gezond is! Denk alleen niet dat mensen ons geloven als wij zeggen dat we het niet weten..bij onze eerste zoon zeiden we ook dat we het niet wisten, terwijl we het dus wel wisten....
Wij wilden het ook niet weten, ik op zich wel, maar mijn vriend niet, dus dan niet. Bijna iedereen dacht dat het een jongetje zou zijn, behalve mijn moeder en mijn nichtje. De andere ongeveer 50 mensen, inclusief ikzelf, waren er van overtuigd dat het een jongen zou zijn. Toen Eva geboren was (ze was nogal fors ), was ik er nog steeds van overtuigd dat het een jongen was... toen we gingen kijken bleek het dus een meisje te zijn! Ik was helemaal verrast! Ik kan me nu niets anders meer voorstellen... terwijl ik voordat ik was bevallen ervan overtuigd was een jongen te krijgen.
Hier is het niet zo'n issue. WIj weten niet wat het wordt en onze vrienden en familie kunnen daar gelukkig erg goed tegen... Vragen er ook niet naar. Maar op de een of andere manier zitten wij ook in een clubje vrienden waarvan maar 1 stel het tevoren wist, terwijl de overige 4 het ook een verrassing lieten. dus zij snappen het erg goed... en familie weet van de vorige keer al dat we het niet wilden weten, dus dat is makkelijk. Overigens heeft mijn man bij Nick de hele zwangerschap gedacht een meiske te krijgen....
Ook wij voegen ons hierbij!...wij wisten echter ook niet wat het werd ,zelfs niet meteen naar de bevalling ,het is dat me moeder er in eens over begon van wat is het! Dat het gezond was ,alles goed ging was het allerbelangrijkste! Overigens als ik nu weer zwanger zal zijn aan ene kant zou ik het willen weten dit keer maar aan de andere kant wil ik de spanning behouden! Tweestrijd!
Hier iemand die het van alletwee wel wist bij de 20-weken echo... ik krijg juist vaak te horen, dat dan 'de verrassing er af zou zijn'. Waarop ik dan antwoord dat je het verrassingsmoment gewoon vervroegd naar 20 weken en een dubbele verrassing hebt, mocht het dan toch het andere geslacht blijken te zijn Ik was gewoon veels te nieuwsgierig om het niet te willen weten!
ik heb ook pas de 20 weken echo gehad en bewust voor gekozen om het niet te vragen. wil dat het een verassing blijft tot het laatste moment. veel mensen vinden het raar dat ik het nog niet wil weten, maar daar trek ik me niks van aan!
De 20 weken echo vond ik ook wel een moeilijk moment hoor. Ze vroeg aan ons of we wilden weten wat het is. Dus mijn eerste reactie was "Jij weet het, ze weet het. Lieverd nu weet die mevrouw het wel, en wij niet, ze weet 't". Dus hij vroeg of ik het toch wilde weten. Heb mijn ogen dicht gedaan en heel duidelijk nee gezegd. Was het enige moment van twijfel. Ben heel blij dat ik toen nee heb gezegd.
Hallo! Wij weten het geslacht ook niet! We zijn allebei wel erg nieuwsgierig maar toch ook wel blij dat we het niet weten, het lijkt me toch leuker als het straks een verrassing is en mijn man de eerste is die ziet wat het is... Iedereen heeft wel een idee en bijna allemaal denken ze dat het een jongetje is en inderdaad soms vragen ze zich ook af of we het echt niet weten... We hebben onlangs een pretecho laten maken en nu denkt iedereen helemaal dat het een jongetje is maar wij hebben gezegd het niet te willen weten dus ik kan me niet voorstellen dat het duidelijk te zien is op de dvd?! Wij zijn wat dat betreft leken en zien het echt niet, dus we gissen wel maar weten niks, erg leuk! Ik vind het inderdaad alleen met kleertjes kopen lastig, ik zie zo vaak hele leuke kleertjes maar dan is het of echt voor een jongen of echt voor een meid... We hebben heel veel neutraal gekregen en ik heb zelf laatst wat jongens/meiden dingen gekocht bij een niet al te dure winkel. Mijn man zei als hij/zij eruit is ren ik meteen naar de winkel om 'm helemaal leeg te kopen hahahahaha.... Ik ben wel benieuwd wat jullie gevoel zegt? Jongen of meisje? Ik had een hele tijd het gevoel dat het een jongetje zou worden, toen weer een meisje, toen een hele tijd niks en nu na de pret-echo denk ik ook weer een jonge.... Pffff we wachten het wel af... Mijn vader zei vanaf dag 1 heel stellig dat het een jongen ging worden en hij wordt steeds stelliger. Straks als we 'm bellen om te zeggen dat hij er een kleindochter bij heeft zegt ie nog dat dat niet kan kloppen, hahahaha.... Iedereen veel succes met de zwangerschap en geniet er lekker van!