Zijn de Testjezelf testen betrouwbaar???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Starlady, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Heb 22 maart een vmk gehad en op 27 maart al werd de test minder positief en had op 4 en 7 april met ochtendurine een geheel negatieve test van 2v5 kruidvat test, dus het HCG was geheel weg uit mn urine.

Afgelopen maand niet echt bewust ermee bezig geweest en vanmiddag, zo uit het niets. Ik moest gewoon testen.

Veel thee en water op t werk gedronken dus dacht pff die zal al wel negatief zijn door het vele drinken. NIet dus... Duidelijk positief!

Nu ben ik aan t twijfelen, of deze testen mss vals positief testen.

Heeft iemand daar ervaring mee, met vals positief? Of ben je er juist erg tevreden over (hoor ik ook graag...)

Als mijn cyclus na de vmk op 22 maart (was mijn NOD) meteen op orde zou zijn, zou 19 april (afgl maandag) opnieuw mijn NOD zijn.

Dit is mijn test:

2. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    En hier nog een foto...

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Bij mijn eerste zwangerschap testte ik positief met Testjezelf.nu testen. Maar dan de cassette uitvoering. De eerste test deed ik 's avonds na een dag werken, thee, koffie, fris, etc. maar gaf dus gelijk wel positief resultaat. De tweede (ochtend na de eerste positieve test) was alweer dikker. En aangezien ik ook echt zwanger was klopt het wat dat betreft dus gewoon prima...
    Ik testte, achteraf gezien, de eerste keer 3 dagen na m'n NOD.
    Kan je dus niet zeggen of die testen ook rare uitslagen kunnen geven.

Maar deze ziet er idd wel erg positief uit... Misschien dan toch maar nog eentje van een ander merk proberen?

4. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ik heb ook getest met deze test en deze zag er precies hetzelfde uit. Wat ik weet is dat je deze binnen de tijd moet aflezen en dat deze dan niet vals positief test. Dus ik zou zeggen ZWANGER!!
    ik zou morgenochtend nog een test wagen en dan met ochtendurine.
    groetjes

5. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Vanmorgen opnieuw getest met dezelfde Testjezelf test met ochtendurine dus en vanmiddag toch ook maar met een 2v5 kruidvat test...

En zie het resultaat, mn banner bij deze dan toch maar aangepast...

De bovenste is van gisterenmiddag, de middelste met ochtendurine van vanmorgen en de onderste is een 2v5 kruidvat test.

6. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Gefeliciteerd!

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Duidelijk,wat leuk...gefeliciteerd!!!

8. nathalietje

nathalietje Actief lid

10 apr 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    hey meid,

ik heb er allesinds geen vertrouwen meer in!
    was een week overtijd had 2x getest en was negatief
    toen bloed laten trekken bij huisarts en bleek al 6 weken zwanger!
    dus met mijn ervaring ben ik er niet echt tevreden van.

groetjes

Lunakazan1987 vindt dit leuk.
  9. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Ik heb altijd goede ervaringen met deze testen gehad, nooit vals positief getest.

Gefeliciteerd!!

10. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Leu te horen dat er geen vals positief mee getest wordt. Heb inmiddels 3 andere testen achter de rug. De 2v5 Kruidvat, Apothekerstest (met paarse dop) en de digitale CB met indicator.

Alles positief of positiever.... Ik denk dat het dit keer dus wel goed zit. Gelukkig zijn de testen ook positiever dan die keren wat uitdraaide op een (v)mk. Natuurlijk blijft de kans dat het minder gaat, maar goed we blijven positief denken (al valt dat niet mee).

11. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Hoi,

Jammer dat dit zo liep bij je, een positief iets is dat je wel zwanger was en de bloedtest dit ook liet zien bij je...

Deel Deze Pagina