Ziggo Cisco HD Recorder, lampje blijft knipperen

Discussie in 'De lounge' gestart door Elvira, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hi Allemaal,

    Wij hebben sinds een aantal dagen een Cisco HD recorder van Ziggo thuis (zie foto) Dit kastje hebben wij van mijn schoonouders gekregen, daar die zijn overgestapt naar een andere provider. Wij zelf zijn al jaren klant bij Ziggo alleen hebben wij zelf nooit de moeite gedaan om een andere recorder aan te vragen. Wij hadden gewoon nog het standaard kastje staan. Het aansluiten was geen probleem, en binnen 2 minuten gepiept. Nou is er alleen een lampje die maar blijft flikkeren en aangezien er geen handleiding is vragen wij ons af op dit hoort. Het lampje knippert geel licht en bij het lampje staan 2 pijltjes. We hebben gewoon alle ontvangst, hd zenders etc en hij neemt ook gewoon op.

    Mijn vraag dus, is er iemand die weet of dit normaal is of juist niet. Anders moeten we vanavond even Ziggo zelf bellen.

    Ik hoor het graag.

    Groetjes Elvira
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.810
    686
    113
    Vrouw
    dat knipper lampje is van de interactieve tv.. heb jij een abbo met alleen tv standaard? of heb je tv extra of plus oid. je moet het kastje even goed instellen bij instellingen dan gaat het lampje vast branden het lampje is namelijk voor online tv kijken op het kastje zoals tv gemist of films van ziggo.
     
  3. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    We hadden al het tv extra pakket alleen niet de interactieve versie. Dit moeten we waarschijnlijk aanvragen denk ik, hier moet je normaal voor betalen toch?
     
  4. TriCo77

    TriCo77 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
  5. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Dank je wel.
    Ga Ziggo morgen gelijk bellen.
     
  6. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Goed dat ik dit lees, moet ook even 1 aanvragen voor mijn moeder!
    Wat raar dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit trouwens...
     
  7. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Heel irritant, als je zonder handleiding moet gaan rondvragen hoe en wat. Alles wat er bij zat hebben mijn schoonouders meegegeven. Er zat dus ook niet zo,n versterker bij. Bellen met ziggo dan maar, niet dat we interactieve tv nodig hebben, maar een handleiding zou wel makkelijk zijn.!
     
  8. knutselkitty

    knutselkitty Fanatiek lid

    30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Bij ziggo zorgt het apparaat of je interactief hebt of niet.
    De aansluitingen liggen aan het pakket dat je hebt. Alleen tv van ziggo, dan zo rechtstreeks mogelijk, heb je ook tel/int dan heb je waarschijnlijk een versterker nodig, kan je dacht ik via ziggo helpdesk of een bepaalde website krijgen.

    Interactief heeft 2 richtingsverkeer nodig, als er een normale splitter tussen zit kan apparaat geen contact leggen met de servers
     
  9. knutselkitty

    knutselkitty Fanatiek lid

    30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Handleidingen hebben ze helaas niet om te sturen (heb op telefonische helpdesk gezeten) wel een automatische email-stappenplan die ik soms wat karig vond
     
  10. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    We hebben al zo'n alles in 1 pakket. Ik weet dat alle aansluitingen etc in de meterkast zitten en daar houdt het echt bij op hahahhaha. Ik moet ze gewoon even bellen. Kan ook pas vanavond, want er moet gewoon gewerkt worden van 09:00 tot 17:30.
     

Deel Deze Pagina