Goedemiddag allemaal, Ik heb afgelopen 16 januari een miskraam gehad met 4 wk en 2 dagen. De bloeding heeft letterlijk maar 2 dagen geduurd en daarna was het gestopt. Ik heb 1 week erna getest en toen was die al negatief. Ook bloed laten checken en hcg hormon zat al op 2,5. Maar nu heb ik deze test gehad want ik heb mijn menstruatie nog steeds niet gehad en die is altijd op tijd ook na een miskraam want heb eerder vaak miskramen gehad en de menstruatie pakte het weer op tijd op. Zie ik ze nu vliegen en zie je een lichte lijn of wil ik dit gewoon heel graag dat ik nu dingen zie omdat ik het graag wil. Ik had afgelopen nacht dat ik misselijk wakker werd. Ik weet niet wat ik moet denken.in principe geeft de app dat ik morgen mijn menstruatie zou moeten krijgen.en ik pas over 4 dagen zou mogen testen maar dacht ik voel trekjes in mijn borsten en heb geen voortekenen van een komende menstruatie zoals altijd maar meer de klachten die ik vorige keer ook had waar ik toen achter kwam dat ik zwanger was zoals pijn bij de banden.help me out please.....
Op je eerste foto zie ik wel iets, maar vind het eerder een vlek ipv streepje, op je tweede foto zie ik helaas niets. Hopen dat je te vroeg bent en snel een duidelijke positieve test hebt!