Zeventien weken zwanger en menstruatiepijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miekiemiek, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekiemiek

11 feb 2008
    97
    0
    0
    Hoi dames,
    ik heb een vraag.
    Ik ben nu ongeveer zeventien weken zwanger (zie ot voor precieze telling) en ik heb al twee weken menstruatiepijn. Het is zeer hinderlijk en gaat niet over. Ook niet als ik rust.
    Vandaag verloor ik ook veel slijm en had ik echt een krampgevoel in mijn baarmoedermond. De baby voelde ik al drie weken en nu sinds zaterdagochtend niet meer.

Gisteren ben ik bij de HAP geweest, volgens de arts daar moet ik een week strikte rust houden, maar de verloskundige (die ik vandaag belde om te updaten) stelt het niets voor en hoort het er nou eenmaal bij.

Ik heb geen echo gehad en ben eigenlijjk een beetje ongerust. Herkent iemand dit? :oops:

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb het ook nog steeds die ongiepijn...
    Sommige hebben het heel sterk.
    Het schijnt je baarmoeder te zijn die groeit.

Maar dat je de baby niet meer voelt terwijl je het normaal wel voelt lijkt me wat minder prettig.
    Ik zou zeker even de VK bellen en vertellen dat je vreselijk ongerust bent dan laat je ze je vast komen en krijg je vast een echo!

Heel veel succes meid!

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik zou de vk vragen of je voor je eigen gerustelling even naar het hartje mag komen luisteren, als ze geen echo willen doen.
    mbt die ongipijn, ws het oprekken van de baarmoeder. Kan heel erg langdurig en vervelend zijn, had er zelf ook veel last van.

4. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hier ook een met dezelfde klachten en inderdaad ook veel afscheiding. Ik probeer wat rustiger aan te doen
    als je het niet vertrouwt gewoon de vk bellen en gaan! en anders langs de spoed die mogen je niet zomaar naar huis sturen ;) weet ik nog van de vorige zw schappen

Deel Deze Pagina