Zetten jullie je zwembad in het gras?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 30 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ik heb een nieuw zwembad gekocht. Hij is best wel groot. Ik heb hem nu in het gras gezet maar ben bang day als ik em over een paar dagen weghaal het gras weg is eronder..
    Hoe zit dat bij jullie?

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.299
    2.553
    113
    gras zal wat gelig zijn maar dat trekt wel weer bij hoor. Op gras staat het badje iig lekker zacht.

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.238
    11.816
    113
    Zeker niet langer dan een paar dagen laten staan. Anders gaat het gras er onder echt kapot en gaat het zelfs rotten.
    Daarom staat het bij ons nu op de tegels met een zeil er onder.

4. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Bij ons staat het terras smiddags in de schaduw en het gras in de zon.. Vandaar dat ik hem op het gras moet zetten

5. In de handleiding van ons zwembad staat dat je er rekening mee moet houden dat gras en tuinbeplanting 'vernietigd' worden :D

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zet het zwembadje juist niet in de zon. Probeer de kinderen zoveel mogelijk in de schaduw te houden, al die zon is niet zo gezond... :)

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.147
    3.023
    113
    Nederland
    Ja moet wel in het gras. Anders hebben we geen plek.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier staat die ook op het gras met zeil eronder, het zeil gooi ik erna weg want dat stinkt enorm na zwembad verwijderen.. de grond eronder ook trouwens, maar dat is na indrogen wel weg.

bad staat hier zon 5 maanden op ... dus gras is echt dood.. vorig jaar opnieuw ingezaaid, maar dit jaar bad weer op zelfde plek moeten zetten

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hier klein badje dus verplaatsen we elke paar dagen. Gras krijgt er wel een opdoffer van, maar vind dat badje belangrijker.

10. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Hier ook op het gras maarja bij ons is het gras altijd groener dan aan de overkant (kunstgras)

11. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Hier ook op het gras en wij verplaatsen het badje ook iedere dag.

12. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Wij hebben kunstgras, dus gewoon op het gras, ideaal!

13. tuc

tuc Niet meer actief

Je gras gaat idd morsdood. Als het op de tegels kan zou ik hem zeker daar zetten. Maar daarom hebben wij dus kunstgras....enne niet van echt te onderscheiden

Bioluun vindt dit leuk.
  14. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Op het terras. Dan staat 'ie helaas wel de hele dag in de zon, maar de parasol biedt genoeg schaduw.

15. Drieka

Drieka Niet meer actief

Heb hem jaren geleden ook eens op het gras gezet, 2 maanden laten staan, hele gras eronder weg en rot, stonk een uur in de wind toen ik het bad deed opruimen en is dus niet meer goed gekomen, heb nieuw gras moeten zaaien.

Nu zetten we het op het split, leggen er spaanplaten onder, grondzeil erover en dan het zwembad erop.

16. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vorig jaar gedaan en het gras is heel lang lelijk gebleven, dit jaar staat hij gewoon weer op de tegels.

17. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier ook badje op het gras, want op grindtegels zit niet lekker en gaat ie denk ik sneller stuk. Ach, tis een kleine die doorgaans na een week ofzo weer opgeruimd wordt.

18. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Hier op de tegels maar wij hebben geen gras dusja...

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Als ok de keize heb zou ik hem toch op tegels zetten. Hier alleen tegels om hem op te zetten met een zeil eronder.

En voor de schaduw hebben we en een parasol staan en we hebben vanmiddag bij de Action een schaduwdowk gehaald. Ideaal.

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.145
    35.788
    113
    We hebben net nieuwe graszoden erin, dus hier ook op de tegels. Heb bij de blokker rubbertegels voor eronder gekocht

Deel Deze Pagina