Ik heb een nieuw zwembad gekocht. Hij is best wel groot. Ik heb hem nu in het gras gezet maar ben bang day als ik em over een paar dagen weghaal het gras weg is eronder.. Hoe zit dat bij jullie?
Zeker niet langer dan een paar dagen laten staan. Anders gaat het gras er onder echt kapot en gaat het zelfs rotten. Daarom staat het bij ons nu op de tegels met een zeil er onder.
Bij ons staat het terras smiddags in de schaduw en het gras in de zon.. Vandaar dat ik hem op het gras moet zetten
In de handleiding van ons zwembad staat dat je er rekening mee moet houden dat gras en tuinbeplanting 'vernietigd' worden
Ik zet het zwembadje juist niet in de zon. Probeer de kinderen zoveel mogelijk in de schaduw te houden, al die zon is niet zo gezond...
hier staat die ook op het gras met zeil eronder, het zeil gooi ik erna weg want dat stinkt enorm na zwembad verwijderen.. de grond eronder ook trouwens, maar dat is na indrogen wel weg. bad staat hier zon 5 maanden op ... dus gras is echt dood.. vorig jaar opnieuw ingezaaid, maar dit jaar bad weer op zelfde plek moeten zetten
Hier klein badje dus verplaatsen we elke paar dagen. Gras krijgt er wel een opdoffer van, maar vind dat badje belangrijker.
Je gras gaat idd morsdood. Als het op de tegels kan zou ik hem zeker daar zetten. Maar daarom hebben wij dus kunstgras....enne niet van echt te onderscheiden
Heb hem jaren geleden ook eens op het gras gezet, 2 maanden laten staan, hele gras eronder weg en rot, stonk een uur in de wind toen ik het bad deed opruimen en is dus niet meer goed gekomen, heb nieuw gras moeten zaaien. Nu zetten we het op het split, leggen er spaanplaten onder, grondzeil erover en dan het zwembad erop.
Vorig jaar gedaan en het gras is heel lang lelijk gebleven, dit jaar staat hij gewoon weer op de tegels.
Hier ook badje op het gras, want op grindtegels zit niet lekker en gaat ie denk ik sneller stuk. Ach, tis een kleine die doorgaans na een week ofzo weer opgeruimd wordt.
Als ok de keize heb zou ik hem toch op tegels zetten. Hier alleen tegels om hem op te zetten met een zeil eronder. En voor de schaduw hebben we en een parasol staan en we hebben vanmiddag bij de Action een schaduwdowk gehaald. Ideaal.
We hebben net nieuwe graszoden erin, dus hier ook op de tegels. Heb bij de blokker rubbertegels voor eronder gekocht