Hallo, Mijn zoon is helemaal gek van Cars. De "Nederlandse" auto's heeft hij inmiddels aardig verzameld, maar nu is het zo dat in het buitenland veel meer cars autootjes beschikbaar zijn. Wie weet er leuke webwinkels in het buitenland waar ik voor een redelijke prijs cars autootjes kan aanschaffen?
Ik bestel vaak speelgoed, ook van Cars bij mytoys.de Ik ben nu op zoek naar spulletjes van de nieuwe Disney film Planes (soort vervolg van Cars). Maar hiervoor heb ik al gezien dat ik het beter bij de Disney store van UK kan bestellen. Scheelt behoorlijk.
Dreamland is webshop maar levering is meestal in Colruyt winkel. Twijfel of ze het wel verzenden... Www.dreamland.be Anders eens bij UK kijken? Weet wel niet welke webshop daar betrouwbaar is maar qua Cars hebben ze daar ook nog wat meer.
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Vind vooral die Amazon website leuk geloof ik.. Weet iemand hoelang de levertijd dan is? Mocht iemand nog meer ideeën hebben? Ik hou me aanbevolen
Amazon is meestal heel snel. Heb daar nog nooit moeite mee gehad! Ze hebben een distributiecentrum in Amsterdam zitten geloof ik, en daar komen veel producten (maar vast niet alle) vandaan.