Hoi Hoi! Wie speelt dit spel? Ik vind het echt super verslavend! Alleen vind ik het niet leuk om tegen "vreemde" te spelen.. voor t zelfde geld is het een vies manneke haha! Zijn er mensen die ik mag toevoegen om te spelen? Groetjes
Hier ook een verfend wordfeud gebruiker, maar ik vind het niet zo erg om met een vreemde te spelen. Je hoeft niet meer te doen dan een paar woordjes neerleggen en natuurlijk vinnen Mijn gebruikersnaam is marjolente
Heeeeeeeeeeeeeeel verslavend dit! Ik heb wel een keer tegen een vreemde gespeeld en die begon meteen te chatten en rare vragen te stellen. Heb het spel maar snel stil gelegd. Nu doe ik veel tegen collega's en meiden van het babyrinthtopic waar ik meeschrijf!
Ooh weet iemand trouwens dit? Ik speel dit spelletje met mijn moeder, maar als ik met haar speel, dan doen normale nederlandse woorden het soms gewoon niet (heel frustrerend). Maar woorden die niets betekenen pakt hij wel!? Kan dit omdat mijn moeder de taal misschien verkeerd heeft ingesteld? Zo ja, hoe moet je dat veranderen?
Ik zag idd dat het alleen voor iPhone en Android is. Volgens mij heb ik dan pech met mijn Nokia E72, toch?