Wij doen t ook ! Camel shag uit zo'n pot werkt echt goed. Wel de echte hulzen want die goedkope werken voor geen meter hier.
Ja! Sorry, ik had er niet meer aan gedacht. Ik heb hem even gegoogeld en ze verkopen hem nu ook in Nederland zie ik. Zij heeft hem nu een half jaartje, gekregen van haar schoonvader en die heeft hem, meen ik, uit Duitsland.
Hier werkte zo'n machine echt niet echt een rot ding, dan weer teveel erin dan weer te weinig niet goed verdeeld enzovoort.
Nee klopt tweekids, dat vond ik dus ook! Maar deze werkt heel gemakkelijk en goed. Mijn vriendin draait zo een hele bus weg voor me, en die zijn echt prima.
Ja dat snapte ik al haha maar ik wil ze redelijk strak maar ook niet weer te strak.... Ben altijd wel even bezig
Ivm droge tabak: niet elke tabak is hetzelfde. Je hebt de shag (roltabak) zoals JJ, Samson, Drum of Van Nelle om te rollen. Deze is vochtiger (pakjes of potten). Maar daarnaast heb je ook Volume tabak. Die is idd veel droger (en goedkoper), maar dient om te tuben met hulzen (potjes of zoals in BE in emmers). je moet al 'n héél goeie roller zijn om een fatsoenlijke sigaret te maken met deze tabak (is ook wat grover). En ivm machientjes: vanaf deze week komt er in NL iets nieuws op de markt van Lucky Strike, pak goedkoper dan de machine in de link hierboven, ook om zelf te tuben...