Wij zitten helaas aan de meivakantie gebonden, maar we willen graag een paar dagen of een weekend (vanaf 3 mei) weg. Ons budget is helaas beperkt. Voor en na de meivakantie zie ik leuke/goede aanbiedingen. Maar in de meivakantie niet...heeft iemand tips. Het hoeft niet op een park te zijn, als de omgeving maar leuk is om wat te doen. Geen hotel, eventueel een gastenverblijft/B&B is ook prima. Als het maar een huisje. Iemand nog tips voor sites?
BBL7 Bungalow Ferienresort Bad Bentheim :: Roompot Vakanties Midweek kost EUR 149,- en dan heb je heel luxe huis met 3 slaapkamers. We zijn wel vaker in dit park geweest. Er zit een zwembad bij (1 gratis kaartje) een indoor speeldeel, midgetgolf, kleine speeltuin. In de buurt zit leuke en goedkopen dierentuin in Nordhorn en kasteel van bad bentheim is ook aardig. Onder aan het kasteel zit nog een grote (gratis) speeltuin.
Lijkt mij een leuk park! Volgens mij heb ik daar laatst ook iemand over gehoord die er enthousiast over was. Alleen zijn de prijzen wel duur dan! Voor weekend van 3 mei 369, en midweek 531. Dat is meer dan de helft van wat wij uit kunnen geven... Wel lief van je dat je meedenkt!
moeilijk het is natuurlijk ook (een soort van) hoogseizoen, want bijna alle scholen zijn vrij. En het is ook wel kort dag natuurlijk. Kamperen is het nog geen hoogseizoen voor, wil je niet kamperen? Anders op campings kijken voor een huisje/stacaravan? Misscgien dat daar nog wat vrij is.
Het is zeker lastig, en ik realiseer mij dat het meivakantie is, maar zoeken op internet is niet mijn sterke kant. Kamperen doen we anders wel, maar gezien de zwangerschap (en rug/bekkenklachten) wil ik dat nu echt niet. tip vd camping is goeie, had ik nog niet aangedacht.
Nee kamperen met 32 weken lijkt mij ook niet zo fijn, met 28/30 wk toen gedaan en dat was ook niet zo`n succes. Waar wij ooit zijn geweest was deze: home | Minicamping Schotererf hadden ze ook een hele leuke pipowagen. Geen idee of die nog vrij is en waar jullie wonen.
vacansoleil had goedkope aanbiedingen voor de meivakantie tot 50 % korting, weet niet of dat nu nog is
Bedankt, hier mag een slotje op! Ik heb inmiddels een weekendje weg kunnen boeken voor 150. Helemaal blij, nu hopen dat het mooi is en dat het weer meewerkt
uiteindelijk via vakantieveilingen op een park terecht gekomen in limburg, park was verder niet bijzonder, geen faciliteiten. maar wel even lekker weg en hadden mooi weer. En dat voor 150 hier mag een slotje op. bedankt voor de reacties.