Titel zegt genoeg. Is zeist een leuke stad om te winkelen? Ik ga er morgen naartoe maar vraag me af of het wel echt leuk is. Hoor het graag
Home | Alakart en Pannenkoeken Restaurant Winkelen weet ik niet, maar hier eens lekker gegeten. Is aan de rand.
Ja , zit de leukste speelgoedwinkel van Nederland haha ( van m'n partner) En uhmmm verder zit er een h&m, v&d , hema , Xenos , Vero moda , en nog wel meer kleding winkeltjes )))
Wel leuk voor een dagje hoor, niet super groot maar zeker leuke horeca Le baron is een gezellige betaalbare bistro, is naast het Figi theater
En welke speelgoedwinkel.is dat dan??? Ik ga morgen zeis in om verjaardagkados te shoppen dus dan kom ik wel even sponseren haha
Ik vind het niet echt wat qua winkelen. Je hebt er een paar winkels, oa V&D en h&m...maar niks bijzonders. Leuk voor een keer, maar meer ook niet.
Totaal hebben we er 3 geloof ik bart smit toptoy1 en een houten speelgoed winkel. Verder vind ik het wel leuke stad zitten ook wel kak winkeltjes maar v&d is favo hier!