Hallo dames, Via een ander topic over een meisjes bed werd ik gewezen op de volgende website voor bedden. KINDERBEDDEN OUTLET, Solide KINDERBED, vanaf 99,95! (TIP) Ik ben erg geïnteresseerd en vroeg me af of iemand ervaring heeft met een bed via deze website? Zijn het goede, degelijke, stevige bedden? Graag ervaringen!
Ja ik heb kinderbed tim daar vorige maand besteld, eenpersoonsbed en ook een matras. Snelle levering en een prachtig, stevig bed en goede matras. Ben zeer tevreden!
Nou, ik heb zo juist ook het kinderbed Tim daar besteld. ik ben erg benieuwd! Zo leuk om een nieuw kamertje te creëren voor mijn dochter nu er een baby'tje bijkomt! Vandaag heeft mijn man de kledingkast en speelgoedkast in elkaar gezet, het begint al wat te worden. Nu bed erbij en dan gezellig gaan maken met accessoires! Trouwens een geweldige lamp online gekocht bij "stoer en stippels" .... Ben helemaal in mijn sas!
Wij zijn langs geweest, vonden de service niet zo goed. Bed dat we wilden was voorlopig niet leverbaar. Bed Tim is erg goedkoop oogend, dat zie je ook. Maar in verglijking met Ikea vind ik het wel weer prima. En daar is de prijs ook naar..
Nou, dan ben ik erg benieuwd wat ik ervan ga vinden.... ik hoop dat ik tevreden ben als het bed geleverd wordt. We zullen zien!
Wij hebben vorig weekend peuterbed Mo gekocht, ziet er heel leuk uit! En zoontje is helemaal trots op z'n grote bed
Ik vind bed Tim absoluut niet goedkoop ogend. Het is een zeer solide en degelijk bed en ben er super tevreden over. En die ruime laden eronder zijn echt ideaal. Hopelijk ben jij er ook tevreden over Flippo!
wij willen daar ook het bed bestellen van onze dochter. Ze moet uit haar peuterbedje en naar het grote bed. Denk dat wij er volgende week gaan bestellen, Ben benieuwd dus.
Onze dochter slaapt ook in bed Tim. Nu alweer bijna n jaar en t bed blijft goed en mooi. Wij zijn super tevreden over zowel t bed als t de info die we in de winkel kregen als t leveren. Dus doen hoor!
Morgenochtend komt het bed! Dus lekker snelle levering, ze belden om een leverafspraak te maken, ook erg handig. Ben benieuwd wat mijn meisje ervan vindt. Wordt vervolgd....
Het is een geweldig leuk bed! Mooi stevig, solide bed. Niks mis mee. Dochter is ook helemaal blij! Service website prima, een aanrader dus!
Wij hebben ook peuterbed tim en zijn erg tevreden. Ik vind hem niet goedkoop ogen... Is een stevig bed en erg praktisch met de 2 lades eronder! Inderdaad was de levering erg snel!
Wij hebben ook kinderbed Tim, bevalt supergoed! En zeker solide en niet goedkoop ogend. De service in de winkel zelf is idd prut, maar ja, aan de andere kant heb je wel een goede prijs/kwaliteit verhouding.
vorige week al besteld maar nog niet ontvangen. Hoop dat het niet heel lang meer gaat duren. Wacht er nu eigenlijk wel op
Is het bed echt dekkend wit? Ik heb ook een oogje op een bed daar. Maar ik hoorde ook al dat de nerven er doorheen te zien zijn. Is dat bij jullie bed zo?
je ziet wat nerven, maar niet zoals bij 'white wash'. ik zou het dekkend wit noemen, met hier en daar een nerfje.... (niet storend).