Your 50 days of green happiness

Discussie in 'De lounge' gestart door MylaJ, 27 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Hoi allemaal,

Vorige week het e-book gekocht. En sinds vandaag begonnen met de 1e dag.

Gelukkig doet mijn man ook gezellig met mij mee.

Zijn er meer meiden die dit volgen en het gezellig vinden om hierover te kletsen/ideeën uit te wisselen?

Groetjes Suus

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wat is het? 😆😆

3. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    In het boek staan recepten voor 50 dagen. Ontbijt, lunch en avondeten en 2 tussendoortjes. Het is vooral gericht op een gezonde leefstijl. Het is ook gericht bv op je spijsvertering. Wanneer kan je bepaalde voedingsstoffen het beste wel of niet eten. En natuurlijk val je er ook van af. Ik wil heel graag wat kilo's kwijt.

4. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Mijn eerste gedachten was dan dat je 50 dagen lang broccoli moest eten.. Maar beter staat er iets in over dat groene pareltje!

5. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Nee gelukkig niet 50 dagen lang broccoli ;)

Vanavond aan de pompoenrisotto :)

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik zit heel erg te twijfelen of het wat voor me is.
    Zijn de recepten ingewikkeld? En is het ook wat voor een gezin? Ik heb namelijk geen zin om 2 verschillende maaltijden te koken per dag ;)

7. Is het vega? Ben ook wel benieuwd ...

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Het lijkt me een mooi boek en dan met name om te gebruiken voor recepten.

Maar als ik lees hoeveel fouten erin zetten en wat ze ervoor vragen twijfel ik heel erg of ik hem wel moet kopen.

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.794
    113
    Kraamverzorgende
    De prijs schrikt mij ook behoorlijk af. Dat betaal ik nog geeneens voor mijn geïmporteerde kookboeken uit Amerika en Canada.

Maar ben heel benieuwd of het werkt :)

10. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Ik vond het ook een hoop geld hoor. Ik wist ook niet of ik de gerechten wel lekker zou vinden en dan is 50 euro voor een boek een hoop geld. Ik heb het e-book via marktplaats gekocht (voor heel weinig geld).

Of de recepten geschikt zijn voor je gezin is natuurlijk moeilijk te zeggen. Mijn oudste 2 kinderen zijn erg moeilijke eters. vanavond stond er voor ons pompoenrisotto op het menu. Dus ik zal wel af en toe dubbel koken, maar dat heb ik er graag voor over.

Ja het zijn allemaal vega gerechten er staat wel af en toe bij wat je kan vervangen voor een stukje vlees. Volgens mij zijn de gerechten ook allemaal vegan.

11. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Heb het boek en heb het geprobeerd maar snel afgehaakt. De recepten werden steeds onaantrekkelijker en ik vind het helemaal niet zo makkelijk voor een werkende vrouw/moeder. Zit nog best veel bereidingstijd in sommige gerechten, ook al lijkt het gerecht soms nog zo simpel. Zo heb ik geen gasstel op m'n werk bijvoorbeeld, en al helemaal niet een mogelijkheid om een lunch te KOKEN op het werk. Tot nu toe heb ik 3 gerechten die ik echt vaker maak, maar voor zo'n prijs.. Daarnaast vind ik de fouten in het boek voor die prijs soms te erg voor woorden. Ook spelfouten..

12. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    En hoe gaat het nu met het boek TS?

13. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik ook via MP! Haha.. Voor €5 wilde ik het wel proberen!
    Staat zelfs een wekelijkse boodschappenlijstje in. Enkel nog geen tijd ervoor gehad om alles te gaan halen. Dadels lust ik niet, dus daarvoor nog een alternatiefje nodig.

14. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ik heb het boek ook gekocht een maand geleden. Heerlijke recepten!
    Ik volg niet precies de dagmenu's omdat ik mezelf dan erg beperk en ik altijd wel ergens ben of heen moet en ik dan geen tijd/mogelijkheid/zin heb om precies die opgelegde maaltijd te eten.
    Wel heb ik gewoon een voorraad bananenbrood, bietenburgers, kikkererwten etc in de vriezer die haal ik er dan uit voor gezonde salades a la GH.

Ik maak de recepten gewoon door elkaar wanneer ik tijd en zin heb en ik let op de voedselcombi's die niet tegelijk verteren.
    Gestopt met zuivel en geraffineerde suiker maar ik eet af en toe weleen stukje vis. Bv in de sushi rolls hahaha
    ik at sowieso al geen vlees.

Ik ben al 6,5 kilo kwijt in een maand!! Mijn huid straalt!!

En jij??

Deel Deze Pagina