Voor mijn ouders is het het eerste kleinkind en voor mijn schoonouders het 3e. Maar ze zijn allemaal super blij
Ok.. Mijn ouders zijn gescheiden... Mijn paps is hertrouwd en heeft een stiefdochter die een half jaar ouder is als ik...en 4 weken verder zwanger is als ik We moeten dus nog zien of die van ons hun eerste kleinkind word of hun tweede.. Voor mijn schoonouders is dit de eerste en ook voor mijn moeder is dit de eerste. Allemaal vinden ze het geweldig....en kunnen niet meer wachten...!
Mijn moeder wordt voor de 8e x oma, maar is nog helemaal net zo dol als bij de eerste! Ik ben haar jongste (nakomertje) (oudste kleinkind is al 13), en dat is toch ook wel bijzonder, denk ik... Mijn schoonouders worden voor het eerst opa oma, maar heb ze nog niet gehoord, dat ze dat heel leuk vinden. Alleen maar dat ze het leuk voor ons vinden, dus ben benieuwd... Liefss, Taliaa
Mijn ouders worden voor de 5e of 6e keer opa en oma (schoonzus is 11 dagen voor mij uitgerekend) Mijn vriend zijn ouders worden voor de eerste keer opa en oma alleen zou de kleine opa en oma nooit kunnen zien omdat ze alle 2 vroeg zijn overleden ..
Wat trouwens zo schattig was is dat mijn oma (die 16 kleinkinderen heeft) ook zo ontzettend blij reageerde toen ze hoorde dat ik in verwachting was van haar 2e achterkleinkind. Ze hoorde het toen ik in het ziekenhuis lag en belde me direct op om mijn voicemail in te spreken. Schattig mensje is het
Mijn ouders worden voor de 5e x opa en oma. Mijn schoonouders voor de 1e keer Maar ze zijn beide even betrokken en dolblij met onze zwangerschap.
Voor mijn vader (en moeder) wordt het hun eerste kleinkind. Gelukkig heb ik nog met mijn moeder mogen delen dat zij oma wordt, maar zij kan helaas haar kleinkind niet meer meemaken. Hopenlijk kan mijn vader straks ook weer meer genieten. Voor mijn schoonmoeder is het ook de eerste en voor mijn schoonvader en vriendin de tweede. Ik ben heel blij met zulke lieve schoonouders. Alle drie zijn ze erg enthousiast.
Jep,allemaal de eerste! Ze vinden het helemaal geweldig, mijn ouders zien zichzelf straks al met de kleine door het bos wandelen en warme choco drinken in de winter voor de openhaard haha
M'n schoonouders worden voor het eerst opa en oma en zijn helemaal in de wolken M'n vader word "officieel" ook voor de 1e keer opa (ik ben zijn enige dochter) maar omdat hij hertrouwd is en zijn vrouw kids met kids heeft is hij stiekumpjes al opa
ElleNY, gefeliciteerd met de geboorte van Kick! Mijn ouders worden voor de eerste keer opa en oma, mijn schoonouders voor de waarschijnlijk 3e keer . Schoonzus is namelijk zwanger van de tweede, en is 3,5 weken eerder uitgerekend.. neem dus aan dat zij eerder bevalt, maar je weet maar nooit!
ook mijn ouders worden voor de eerste keer opa en oma. en ze zijn nu al echt ape trots op hun kleinzoon! zo mooi om te zien ook de ouders van de vader maar die doen er niets op uit. de vader heeft mij alleen achter gelaten omdat HIJ nog niet klaar was voor een kind en ZIJN leven zo zou veranderen. en ja jongens kunnen dan weglopen na 2 jaar relatie. maar ook zijn ouders willen er dus blijkbaar niets van weten want heb nooit wat van ze gehoort en zelfs toen ik ze moeder tegen kwam met winkelen liep ze met een grote boog om me heen. die mensen hoef ik dus ook niet over de vloer te hebben na de geboorte! Liefs Marije
Mijn schoonouders worden voor de 2de keer opa en oma. Het word wel hun eerste kleindochter. Superblij zijn ze ermee, eindelijk een meisje met hun achternaam. (ze hebben zelf 2 zoons, en een kleinzoon). Met mijn ouders heb ik geen contact. Het is wel hun eerste kleinkind, maar daar krijgen ze weinig van mee.
Mijn ouders worden voor de eerste keer opa en oma en voor mijn schoonouders de 5e of 6e. Mijn ene schoonzus is in November uitgerekend en mijn andere schoonzus in december en begin Januari.
mijn ouder vor het eerst! Mijn schoonouder voor de tweede keer mij schoonzusje is 9 weeken veder dus haar kindje word hun eerste klein kind. voor mijn kant van de familie ben ik de eerste zwangere dus ook eerste achter klein kind EN eerste achter achter klein kind wat ik wel erg bizonder vind!
Mijn ouders worden voor het eerst opa en oma Ik ben de enige thuis: dus mijn eerste is ook hun eerst Voor mijn schoonmoeder is het niet het eerste kleinkind. En voor MIJN oma wordt het achter-kleinkind nummer 4. (de derde komt over een paar weken )