Worden donkere tepels weer licht?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door MissPeach, 7 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPeach

    MissPeach Lid

    25 nov 2021
    15
    9
    3
    Vrouw
    Hi dames,

    Ik heb altijd meegelezen op dit forum en hier heel veel aan gehad toen ik zwanger probeerde te raken/zwanger was, dank daarvoor! Nu ben ik 10 maanden geleden zelf bevallen en zit ik met een vraag die me best onzeker maakt.

    Zoals veelvoorkomend zijn ook mijn tepels donkerder gekleurd tijdens de zwangerschap. Op het einde waren ze best wel erg donker, zeker tijdens de borstvoeding. Nu zijn we 10 maanden verder maar is de kleur nog steeds bruin en lang niet het mooie lichte roze zoals voorheen (ik kan maar moeilijk wennen aan deze kleur en dat maakt me best onzeker). Gaat dit na zoveel maanden nog bijtrekken? Ik was na 6 weken gestopt met bv geven. Ik ga niet onder de zonnebank oid. Hoelang duurde dit bij jullie?

    Hopelijk kunnen jullie wat ervaringen met mij delen ❤️
     
  2. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.431
    5.776
    113
    Hier zijn ze wel weer lichter geworden, maar ik weet niet meer hoe lang dat duurde. De grootte van de tepels is wel permanent veranderd bij mij (maar heb wel in totaal 4 jaar gevoed, misschien is dat ook van invloed).
     
  3. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.192
    1.107
    113
    Hier ook weer wat lichter dan toen ik BV gaf, maar ze zijn qua kleur en vorm nooit meer geworden als 'vroeger'. Wat op zich ook logisch is, denk ik...? Na een (voldragen) zwangerschap is je lichaam op veel fronten nooit meer hetzelfde.
     
  4. MissPeach

    MissPeach Lid

    25 nov 2021
    15
    9
    3
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties @evaleana @Kache! Ons lichaam is natuurlijk veranderd en dat accepteer ik ook maar ik had toch gehoopt dat dit pigment ook weg zou trekken. Ik had ook een streep op mijn buik en meer pigmentvlekken en die zijn ook weggevaagd. Wellicht gaat het nog gebeuren in de komende tijd haha.
     

Deel Deze Pagina