Hoi iedereen! Ik word a.s vrijdag voor het 1st gestript ik ben dan 41wk+1dag! Maar mijn vraag is wie is er ook gestript en hoelang duurde voordat je was bevallen? Want mijn man wilt vakantie opnemen, maar ik zeg er is geen 100% garantie dat je ook vrij snel erna bevalt! Groetjes
Ik ben twee keer gestript. Na de eerste keer, begonnen de weeen wel, maar hielden ook weer op. 24 uur erna weer gestript (ik had toen al 2 cm ontsluiting), en toen ben ik na 15 uur bevallen.
's middags om 13.00u gestript, 's nachts om 4.45 u bevallen. Dus er zat bijna 16 uur tussen. Ik ben gestript met 41 wk 2 dg.
Gestript met 41+0 om 9u smorgens. Alles lag er perfect voor, 2cm ontsluiting en mn vliezen schijnen ook flink strak te staan, maar we zijn 24 uur verder en nog niet aan het bevallen, volgens mijn vk heeft het dan niet gewerkt
Ik word als het vrijdag niet heeft geholpen nog een keer gestript op maandag en als het dan nog niet helpt word ik ook ingeleid! Bij mij zeg ze al meer dan 3 weken dat ie er helemaal klaar voor ligt en gister weer. Hij ligt heel diep maar komen doet ie niet
ja dat roepen ze bij mij ook al 4 weken: hij ligt er helemaal klaar voor! Eigenwijze beebjes ook Maar ik heb altijd gehoord dat strippen maar 1 keer kan werken, dus als je onder goeie omstandigheden gestript wordt en het werkt niet, dat een 2e keer dan geen zin heeft?
ik ben gestript met 38+6 om 7.30 smorgen. Ik kreeg onregelmatige weeen. Ik ben diezelfde middag om 15.01 uur bevallen
De 2e keer breken ze meteen me vliezen en waarschijnlijk sturen ze me dan door! Ik wete het ook verder niet maar dat zei me VLK dat ze dan nog een keer deden!
ben benieuwd! Maar hopelijk voor jou werkt die eerste keer gewoon, zou mooi zijn he Of nog beter: je beebje komt gewoon voor vrijdag Bij mij kon ze de vliezen gisteren al breken als ze wilde, maar heeft ze niet gedaan, zouden ze bij de inleiding maandag pas doen geloof ik. Maar jij bent dan natuurlijk al bijna 42 weken ook.
Ik ben ook met 41+1 gestript. Ik ben diezelfde avond nog bevallen. Ik hoop voor je dat het snel begint! Succes.
Spannend! Ik en iemand van de zwangerschapsgym waren op dezelfde dag uitgerekend. En liepen bij dezelfde VK. Ik heb met 41 weken besloten niet gestript te worden (kon ook niet, was nog niet ingedaald), zij is wel gestript. Het resultaat: ik ben de dag erna bevallen, zij is met 41+3 nog eens gestript en op 41+6 bevallen..
Gestript met 40 wkn en 3 dgn en kreeg na 2 uur weeen, na 3 uur braken m'n vliezen, daarna viel alles stil. Toen de weeen weer op gang kwamen had ik binnen 3u m'n 2e mannetje in m'n armen. Het ligt er echt aan hoe rijp alles is en dat is bij de ene sneller als bij de ander. Succes!
even een vraagje tussendoor, wanneer beslist de vk dat er gestript gaat worden? moet er dan iets aan de hand zijn? of over tijd lopen?
Zover ik wete doen ze strippen meestal vanaf 41 weken als alles er nog goed uitziet! En als het medisch niet haalbaar meer is omdat je al lang nie meer slaapt of wat dan ook!
ik ben gestript met 41w2d en 41w4d en ik ben pas met 41w6d bevallen maar niet omdat ik gestript was, dat heeft bij mij niet geholpen
dank voor de antwoorden ben het wel zat, maar ze zullen dus nog niks doen.. Maja, we wachten nog even af
Ik werd ingeleid: gel om 8:00 u en 13:00 u en om 13:00 ook gestript. Om een uur of 4 braken spontaan de vliezen en om 19:30 u was ze er.