witte slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door antonia, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. antonia

antonia Lid

5 aug 2008
    24
    0
    0
    hee allemaal daar ben ik weer even een vraagje..

heb vrijdag me eisprong gehad en nou als het goed is heb ik de 14de de innesteldag maar nou ga iknet naar de toilet en ondek witte slijm geel/wittig.... heb ook nog steeds een kramperig gevoel in me buik dan rechts dan links en een zwaargevoel heel vaag allemaal

herkent iemand dit

thanxs
    antonia

2. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    haha, dat herken ik! lastig, he! zoooooooooo verwarrend

3. sandra13

sandra13 Lid

14 jun 2008
    14
    0
    0
    Lastig he allemaal. Vind ik ook hoor.

Ik ben nog niet zo heel lang gestopt met de pil, maakte me ook erg zorgen of ik wel een eisprong zou krijgen enz.

Eigenlijk kwam mijn eerst Not heel snel 12 dagen hierna 19 en nu weet ik het niet. Dan heb je dus geen ei. Maar eigenwijs als ik ben toch ovu testen. Steeds negatief.

Nu had ik 2 dagen terug ook ineens taai slijm enz. Dus een kleine hoop. Ovu testen op dus nieuwe besteld bij babyboom.. Niet meer getest, dacht laat maar even. Maar vandaag ineens steken in mijn buik/zij. Kende ik niet. Net getest. En er is zowaar een 2e streepje te zien. Nog niet zo duidelijk als de test streep,maar het is een streepje. Ben zo blij.

Hoe blij zal ik dan zijn als ik een positieve zwangerschapstest in handen heb.. Ha ha.

Eigenlijk wil ik je even zeggen dat misschien je ei nu wel komt. Na de slijm. Ik weet het ook niet hoor! Maar wie weet. En ik wilde even mijn blije verhaal kwijt.

succes met alles.

gr Sandra

4. antonia

antonia Lid

5 aug 2008
    24
    0
    0
    sandra van harte gefeldiciteerd nou ik denk dus nog niet dat ik het ben hoor het was ook niet taai eigelijk een meer glibberig....
    Ik zou dan ook inpricipe de 14de een innesteling moeten hebben en dan de 23ste kan ik eventueel gaan testen.

Ik had hier voor de mirenaspriraal had hem laten verwijderen en 2 dagen later me menstruatie gehad 5 dagen keurig en niets raars gezien of gehad.
    en inderdaad dan kom je vruchtbare periode en die voelde ik ook heel duidelijk maar nou bloijf ik toch een beetje dat weeeige gevoel houden en wat steken in me zij en me vagina is ook wat meer gezwolle dan normaal dus ik moet natuurlijk nog even gedult hebben en dat heb ik ook wel hoor maar ja je gaat er toch op letten he! :D

groetjes

5. sandra13

sandra13 Lid

14 jun 2008
    14
    0
    0
    Ja ik snap wat je bedoeld. Nou maar hopen dat je snel kan testen en dat het dan raak is.

Ik hoop het echt voor je. Wij wachten nog heel even met het echte werk.. Mijn mannetje wil nog even wachten en dan heb ik nog even tijd om te kijken hoe mijn cyclus is. Ha ha toch maar even iets positiefs van maken.

Laat je weten als je getest hebt en wat de uitslag is. Spannend he.

groetjes

6. antonia

antonia Lid

5 aug 2008
    24
    0
    0
    Hey Sandra

Ja dat ga ik zeker doen... hou je op de hoogte! jij mij ook he!

7. Natasja1981

22 jul 2008
    40
    0
    0
    Wit slijm..... ik heb dat al vanaf dag 11 en nog steeds. Houdt het ooit nog op? Vast wel, maar het is wel irri. Dacht eerst dat ik mijn ovu had, maar blijkbaar toch niet. Alle testen waren hier negatief....

Deel Deze Pagina