Ik heb een paar maanden geleden een wit haartje ontdekt op mijn hoofd heb die er toen afgeknipt maar hij is weer gegroeid staat echt stom en valt echt op als je kijkt. Ik wou dat haartje eruit trekken met pincet maar mijn man zegt dat als ik dat doe ik veel meer witte haartjes erbij krijg. Waar of niet?
Ja, dan word je een ijsbeer! Moet wel lachen om al jouw topics hoor, waar je al niet een probleem van kan maken . Hoppa, eruittrekken die handel!
Jaa kan vreselijk uit de hand lopen word je glijk helemaal wit.. nee natuurlijk niet gewoon dr uit trekken.. pff
hahahaha waarom zouden het er meer worden dan? splitst ie zich. ja, uiteindelijk worden het er wel meer hoor. maar ook als je hem laat zitten. dat is nu eenmaal zo met een natuurlijk verouderingsproces. de een is er wat vlotter bij dan de ander. ik zou hem er maar gewoon uittrekken als hij je dwars zit.
Kan je er gewoon uittrekken idd... Ik had er ooit een hele lange in mijn bruine wenkbrauw, na een paar keer opnieuw uittrekken heb ik em nooit meer gezien. Ik heb er ook weleens eentje op mijn buik maar als ik em eruit trek is er niets aan de hand. Heb die toevallig ook nooit meer teruggezien.
ik trok ze er in het begin ook uit, maar dan komen ze alsnog terug en dan krijg je van die rare sprieten!! En dat je grijze haren eruit trekt en er meer voor terug komen is een broodje aap verhaal! Als er eenmaal een grijze haar is, volgen er gewoon meer. Dat noemt men de gevolgen van het ouder worden.... helaas. Sterkte....
gewoon eruit trekken. Maar hij zal om de zoveel tijd terug blijven komen. Ik heb allemaal zachte blonde donshaartjes op mijn onderarm (gewoon normale haargroei) en dan ineen één zo´n dikke zwarte varkenshaar ertussen. Echt geen porum. Dus huppekee eruit, die lelijkerd
zo oud ben ik nog niet ik ben 24 maar ik weet wel dat als je ouder bent het komt maar ik wil het niet
haha ik dacht ook meteen; bel 1-1-2!!! Lekker laten groeien! Mijn vriend heeft ook hier en daar wat grijze haartjes die opvallen en verder heeft hij zwart haar. Hoort nou eenmaal bij ouder worden. Als je deze eruit trekt dan heb je er over een maand vast weer eentje. Dat ligt niet aan het feit dat je hem eruit trekt maar meer aan het feit dat je gewoon grijs begint te worden... who cares? En vind je het echt vreselijk dan moet je je haar verven of een kleurspoeling erin ofzo...
Nee maar dat is echt dezelfde haar die steeds weer groeit haha en voor 1 haartje ga ik niet haarverfen
Hoe oud ben je? Ik verf al jaren puur vanwege het grijs worden en ik ben 27. Mijn eerste grijze haar vond ik op mijn veertiende, mijn moeder was op 16 volledig grijs. Dus geen ramp van maken! Uittrekken en als het er meer worden gewoon verven.