Eerlijk gezegd heb ik me niet echt verdiept in wipstoeltjes. Waar ik tijdenlang heb gezocht naar de beste keuze binnen de ergonomische draagdoeken/zakken heb ik vandaag van een kennis dit wipstoeltje overgenomen (voor 5,-) zonder me verder in te lezen. Het is niet de bedoeling om baby dadelijk uren in dat ding te leggen (uiteraard), meer voor 'erbij' en voor momenten als ik echt even wil douchen zodat ik haar erbij kan zetten bijvoorbeeld. Iemand ervaring met de Easy Relax van Chicco? Is het een goede/verantwoorde wipstoel?
Hey, Kan ik u niet mee helpen sorry, ik heb de Chicco eetstoel gekocht. Wat is het? de 3 in 1 dacht ik. Is van 0 jaar tot tja 3 jaar ofzo. Kunnen we eerst gebruiken als relax, en daarna eetstoel. ik was geen fan van een relax laag bij de grond. Maar Chicco is denk ik wel geen slecht merk, dus laat ons hopen dat we goed gekocht hebben, ik heb mij er echter wel in verdiept Groetjes
Haha blijkbaar een weinig gekocht merk nouja ik zie wel hoe/of het bevalt, kan me er sowieso geen buil aan vallen voor die 5,-
Had die ook in de badkamer staan. Gekregen van mijn schoonzus. Zij had hem niet meer nodig. Vond hem een goede vulling hebben.
Oh ik was het topic een beetje uit het oog verloren. Nog bedankt voor je reactie! Hij voelt inderdaad wel degelijk aan vind ik. Wel niet zo hip als de Stokke maar ach..