Kunnen jullie erbij zetten over welke aflevering jullie spoileren. Dan weet ik of ik deze wel of niet kan openen.
Spoiler: Aflevering 16 Wauw die moeder van Mike . Wat moet Antine wel niet denken als ze dit straks terug zit te kijken. Zou me schamen voor zo’n moeder . Ben heel benieuwd naar Bart en Judith of dat echt wat word. Ik vind ze beide zo verschillend, maar ze lijken wel helemaal gek op elkaar te zijn.
Spoiler: Aflevering 18 dat einde van de aflevering. De preview van Judith en Bart... Hoop dat de preview groter is dan het echt is. Wat een bijzondere.. Judith is een boer en hoewel ze helemaal achter klimaat activisme staat geeft ze ook aan dat het in de praktijk zo niet werkt want ze heeft wel een boerderij te runnen. Haar hoofd weet dat maar toch zegt haar gevoel wat anders... Wordt nog spannend daar op de boerderij
Wat heeft die moeder van Mike toch veel aandacht nodig. Waarom moest ze ook mee naar die verkleedactiviteit? Nu zitten ze wel in het laagseizoen overal of het laatste staartje van het winterseizoen, maar het programma heet B&B vol liefde en tot nu toe heb ik alleen gasten gezien bij Adrienne, die geen B&B heeft, maar een enorm hotel. Ik vraag me echt af hoe vaak de rest gasten heeft en bij een enkeling ook waar ze die laten.
Dit indd.. Spoiler: Aflevering 18 Ik ben ook benieuwd na het voorstukje van volgende week te hebben gezien of het stand gaat houden. Ik vind die nieuwe meid bij Judith maar Uh.. vreemd. Kom je voor de liefde of voor het klimaat?
Wat vinden jullie van de muts van Marieke? (Die met dat spleetje tussen de tanden bij Jorik) Die staat toch zo vreselijk raar op haar hoofd vind ik. Ik vraag me de hele tijd af waarom ze hem niet normaal op haar hoofd zet
Bij Jorik hebben ze for some reason allemaal hun muts steeds op binnen. Ik erger me er veel meer aan dan ik zou moeten, maar wáárom zetten ze die mutsen toch niet af?!
Nou inderdaad! Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat het nu net zo lijkt alsof je daar niet naar binnen mag zonder muts.
Ik vind de nieuwe dame bij Maarten 100 x mooier dan de nieuwe dame bij Judith (daar kreeg ik meteen Malgosia beelden bij). De nieuwe dame bij Maarten is veel te leuk voor hem. Judith is veel te leuk voor de nieuwe dame bij haar. Die past daar totaal niet. Kan me bijna niet voorstellen dat Judith haar zelf heeft uitgenodigd eerlijk gezegd.