Die Maarten weer.. ik wil meer diepgang maar zij niet Ook dat gesprek met die bakker. Wat een zelfinzicht… NOT!
Goed dat die dame bij Maarten zelf is opgestapt. Wat een figuur. Denkt dat hij een vangst is voor de vrouwen, echt niet. Ben benieuwd naar de volgende maar denk niet dat hij met iemand eindigd. Net zoals Jan. Vreselijk figuur. Michiel was mijn type ook niet maar hij had wel gelijk dat Jan vreselijk negatief en ongastvrij is. Dom om niet in je voorstel video te laten blijken dat je rookt/vaped. Deze man had niet gereageerd als hij dat geweten had (en snap ik). Judith en Bart vind ik leuk. Denk dat als er iemand komt die ze leuker vind, het wel rauw op zijn dak gaat vallen. Denk wel dat Guus nu snel weg kan, nu er een derde is gekomen.
Spoiler: aflevering 13 hahahhahahaa die Julia bij Judith, hahahahaha ik ga helemaal stuk. Met haar roze bril, te kort truitje en rugtas met engelenvleugels hahaha dat wordt wat hoor
Maar denk je dat Judith echt nog open kan staan voor een ander? Volgens mij zijn die 2 al helemaal verliefd op elkaar. Zo kijken ze wel naar elkaar in ieder geval.
Na vanavond denk ik niet dat ze een ander kiest. Ingewikkeld dat er nog wel meer komen en hij de eerste was. Hij moet het lang uitzitten maar dat kan hij. Zeker omdat Judith al heeft toegegeven dat ze gek op hem is. En gekust. Bij Mike in Oostenrijk is het de derde die raak schiet, ik had in de koets al een kus verwacht. Bij B en B vol liefde (zag ik afgelopen zomer vh eerst) was het bij de Mike van toen ook de eerste dame waar hij verliet op was. En zij op hem. Maar hij wilde het niet uitspreken/toegeven en dat brak bij haar op den duur toen op. Gelukkig doet Judith het wel, zo lief hoe ze daar zaten en arm om haar heen en kussen voor de camera!
Het verbaasde me ook wel enigszins dat ze jurist is geweest. Omdat ze nu iets héél anders doet maar ook hoe ze overkomt inderdaad.
Wij zeiden het ook al tegen elkaar. En nu ik lees over slechthorend, zou me dat ook niet verbazen idd.
Ik lijk iets te missen tussen Judith en Bart. Ik kan het niet helemaal plaatsen hoor, maar gevoelsmatig klopt er voor mij iets niet. If that makes any sense
Hahaha! Nou ik vind ze allebei leuk, los van elkaar ook, maar er klopt volgens mij ergens iets niet.. En dan vooral van Judith af richting Bart. Maar misschien zit ik ernaast hoor!